Ik heb vorig jaar heel erg veel verkocht via externe dagdeal site. Hiervoor heb ik een accountmanager toegewezen gekregen bij dat bedrijf (is al de 5de ondertussen door wisselingen van verantwoordelijkheid of wisseling van personeel).
Met deze accountmanager heb ik vorige jaar diverse deals gedaan.
Nu de afgelopen maanden loopt het contact met deze accountmanager heel erg stroef.
Als ik hem spreek is hij gewoon vriendelijk, en geeft ook aan geintereseerd te zijn in zaken.
Probleem is echter dat hij de telefoon de laatste tijden gewoon niet meer opneemt. Kan hem 3 a 4 keer per dag bellen en meerdere dagen achter elkaar, maar neemt gewoon niet op.
Accountmanagers zijn ook enkel maar via 06 nummer bereikbaar (of via de mail, maar daarop wordt ook niet gereageerd). Als ik 020 nummer van dat bedrijf bel (laatst gedaan om te horen of hij er nog wel werkte of soms langdurig ziek was) kreeg ik te horen dat hij er gewoon elke dag is maar dat hij enkel mobiel bereikbaar is maar zouden ze terugbel verzoek naar hem e-mailen..
Daarop werd ik ook diezelfde dag nog teruggebeld, maar was hij niet blij mee leek het want kreeg als reactie dat ik zijn voicemail beter kon inspreken als ik hem niet te pakken kreeg (hij heeft enkel geen voicemail en heb ik hem ook verteld) of dat ik hem dan maar even moest mailen (maar daar reageert hij dus ook niet op).
Ook vandaag alweer 3 keer geprobeerd te bellen maar niet opgenomen.
Laatst belde ik hem toevallig eens vanaf een heel ander nummer en toen werd er direct opgenomen. Bellen zonder nummerherkenning werkt ook niet want dat soort telefoontjes neemt hij helaas ook niet aan (hij is dus accountmanager bij een groot bedrijf).
Wat kan ik hier nu het beste mee?
Proberen via algemene bedrijfsnummer een andere contactpersoon te krijgen en situatie uit te leggen?
Ik wil de ze daar natuurlijk ook niet tegen me in het harnas jagen, maar dit schiet ook niet op omdat ik helemaal niks meer rond krijg daar.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
member123
member123
Wie heeft er advies voor het volgende:
Ik heb vorig jaar heel erg veel verkocht via externe dagdeal site. Hiervoor heb ik een accountmanager toegewezen gekregen bij dat bedrijf (is al de 5de ondertussen door wisselingen van verantwoordelijkheid of wisseling van personeel).
Met deze accountmanager heb ik vorige jaar diverse deals gedaan.
Nu de afgelopen maanden loopt het contact met deze accountmanager heel erg stroef.
Als ik hem spreek is hij gewoon vriendelijk, en geeft ook aan geintereseerd te zijn in zaken.
Probleem is echter dat hij de telefoon de laatste tijden gewoon niet meer opneemt. Kan hem 3 a 4 keer per dag bellen en meerdere dagen achter elkaar, maar neemt gewoon niet op.
Accountmanagers zijn ook enkel maar via 06 nummer bereikbaar (of via de mail, maar daarop wordt ook niet gereageerd). Als ik 020 nummer van dat bedrijf bel (laatst gedaan om te horen of hij er nog wel werkte of soms langdurig ziek was) kreeg ik te horen dat hij er gewoon elke dag is maar dat hij enkel mobiel bereikbaar is maar zouden ze terugbel verzoek naar hem e-mailen..
Daarop werd ik ook diezelfde dag nog teruggebeld, maar was hij niet blij mee leek het want kreeg als reactie dat ik zijn voicemail beter kon inspreken als ik hem niet te pakken kreeg (hij heeft enkel geen voicemail en heb ik hem ook verteld) of dat ik hem dan maar even moest mailen (maar daar reageert hij dus ook niet op).
Ook vandaag alweer 3 keer geprobeerd te bellen maar niet opgenomen.
Laatst belde ik hem toevallig eens vanaf een heel ander nummer en toen werd er direct opgenomen. Bellen zonder nummerherkenning werkt ook niet want dat soort telefoontjes neemt hij helaas ook niet aan (hij is dus accountmanager bij een groot bedrijf).
Wat kan ik hier nu het beste mee?
Proberen via algemene bedrijfsnummer een andere contactpersoon te krijgen en situatie uit te leggen?
Ik wil de ze daar natuurlijk ook niet tegen me in het harnas jagen, maar dit schiet ook niet op omdat ik helemaal niks meer rond krijg daar.
Wie weet er hoe hiermee om te gaan?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40326-probleem-met-accountmanager-groot-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag