• 0

Voipvraag

Hallo,

 

Heb sinds enkele weken ter vervanging van kpn isdn voip van budgetphone.nl, bevalt supergoed! Heb 2 nummers, 1 zakelijk en 1 privé. (Nummers heb ik laten porteren van ISDN naar VOIP).

 

Ik gebruik de beide sip accounts van mijn telfort Zyxel modem. Deze zijn nu dus beide bezet.

 

Echter, nu betaal ik voor uitgaande telefoontjes (bel alleen maar naar vaste NL of BE nummers) iets van 6 cent starttarief en dan nog een paar cent per minuut. Al met al kan dat toch nog wel aantikken gezien het feit dat ik op mijn zakelijke nummer best veel bel.

 

Nu vond ik ergens voipstunt.nl, en ik begrijp dat je daar gratis mee naar vaste NL en BE nummers kan bellen. Prima, dat is wat ik graag wil. Alleen, hoe is het nou het handigst dat te combineren met hoe ik het nu heb. Want ik wil wel graag bereikbaar zijn op mijn geporteerde nummers uiteraard, maar als ik bel wil ik dat graag via voipstunt.nl doen in plaats van via budgetphone.

 

Iemand tips hoe ik dat het slimste kan doen? Zat zelf te denken aan het kopen van een IP telefoon en die dan aansluiten op het modem zodat ik via die telefoon kan bellen en op mijn analoge telefoon de ontvangende gesprekken kan aannemen.

 

Maar... tips of andere visies zijn welkom!

 

Bedankt alvast voor het meedenken!

 

Ronald

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als iets volledig gratis lijkt, zal er wel een anaconda onder het gras liggen. Voipstunt.nl doet het niet maar .com wel. Bedoel je die? Daar staat een enorme ster achter "free". En dan blijkt het om een kennismaking van maximaal 60 gratis minuten te gaan.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Als iets volledig gratis lijkt, zal er wel een anaconda onder het gras liggen. Voipstunt.nl doet het niet maar .com wel. Bedoel je die? Daar staat een enorme ster achter "free". En dan blijkt het om een kennismaking van maximaal 60 gratis minuten te gaan.

 

Ik heb altijd het adagium "gratis bestaat niet" hoog gehouden. Het begrip "gratis" is vooral een marketing-argument,

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Ik heb dat een tijd met voipbuster gedaan, in mijn toenmalige adsl-router-alles-in-een van draytek kon ik meer accounts opgeven en dat met 'routing' aangeven dat uitgaande gespreken naar 10-cijferige nummers die niet met 06 begonnen via budgetphone moesten gaan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 186 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.