6 maanden geleden ben ik een Bakkerswinkel (zgn. koude bakker) begonnen in een wijk van 3000 huishoudens, waar geen enkele voedselvoorziening meer zat. De schreeuw om een bakker was hoog, vooral met de verbouwde kerk naar basisscholen, kinderopvang en ouderenopvang/ buurthuis.
Momenteel draai ik quite qua inkoop en vaste lasten.
Om een koude bakker rendabel te maken is meerwaarde nodig, in de vorm van belegde broodjes, lunch-soep, bestellingen voor bedrijfswerknemers, terras met koffie en gebak.
Deze zaken kan ik alleen aanbieden als ik personeel in dienst neem.
Want de piek ligt tussen 8:00 en 13:00 uur. Afbakken, aanvullen, inrichten, klanten helpen, broodjes smeren.
Dat kan ik niet alleen, merk ik.
Bovendien merk ik hoe kwetsbaar ik ben.
Als ik ziek wordt heb ik geen back-up.
En een bakkerswinkel sluiten is geen optie.
Momenteel maak ik nog geen winst, maar de zomer komt eraan en de vraag om belegde broodjes en gebakjes stijgt.
Wat is nu de beste koers om te gaan varen?
Personeel voor een paar uur per dag? Via uitzend of payrol?
Ondernemerspartner zoeken om samen de toko uit te breiden?
Het liefste zoek ik een partner om samen de toko te draaien zodat we taken kunnen verdelen, kosten kunnen delen en efficienter kunnen werken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vita
Vita
Fijn forum dit met een hoop info !
6 maanden geleden ben ik een Bakkerswinkel (zgn. koude bakker) begonnen in een wijk van 3000 huishoudens, waar geen enkele voedselvoorziening meer zat. De schreeuw om een bakker was hoog, vooral met de verbouwde kerk naar basisscholen, kinderopvang en ouderenopvang/ buurthuis.
Momenteel draai ik quite qua inkoop en vaste lasten.
Om een koude bakker rendabel te maken is meerwaarde nodig, in de vorm van belegde broodjes, lunch-soep, bestellingen voor bedrijfswerknemers, terras met koffie en gebak.
Deze zaken kan ik alleen aanbieden als ik personeel in dienst neem.
Want de piek ligt tussen 8:00 en 13:00 uur. Afbakken, aanvullen, inrichten, klanten helpen, broodjes smeren.
Dat kan ik niet alleen, merk ik.
Bovendien merk ik hoe kwetsbaar ik ben.
Als ik ziek wordt heb ik geen back-up.
En een bakkerswinkel sluiten is geen optie.
Momenteel maak ik nog geen winst, maar de zomer komt eraan en de vraag om belegde broodjes en gebakjes stijgt.
Wat is nu de beste koers om te gaan varen?
Personeel voor een paar uur per dag? Via uitzend of payrol?
Ondernemerspartner zoeken om samen de toko uit te breiden?
Het liefste zoek ik een partner om samen de toko te draaien zodat we taken kunnen verdelen, kosten kunnen delen en efficienter kunnen werken.
Wie heeft advies voor mij?
Gr. Vita
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40586-vof-of-personeel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag