Als startende ondernemer en weinig kennis van administratie ben ik foutief begonnen met de nummering van mijn facturen, waardoor er nu enkele gaten zitten. M.a.w. mijn nummering is niet doorlopend terwijl dit wel verplicht is. Nu is mijn vraag of ik dit moet melden bij de belastingsdienst en zo ja, hoe en waar kan ik dit het beste melden? Op de website van de belastingsdienst kan ik hiervoor geen formulieren vinden. En op google heb ik geen antwoord op deze vraag kunnen vinden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tribbus
Tribbus
Als startende ondernemer en weinig kennis van administratie ben ik foutief begonnen met de nummering van mijn facturen, waardoor er nu enkele gaten zitten. M.a.w. mijn nummering is niet doorlopend terwijl dit wel verplicht is. Nu is mijn vraag of ik dit moet melden bij de belastingsdienst en zo ja, hoe en waar kan ik dit het beste melden? Op de website van de belastingsdienst kan ik hiervoor geen formulieren vinden. En op google heb ik geen antwoord op deze vraag kunnen vinden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40604-fout-in-factuurnummering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag