Ik ben me aant het orienteren op een handelsvorm waarbij er maar kleine marge per product te realiseren is.
Voorbeeld
Ik kan product x inkopen voor 3 euro per stuk.
Uiteindelijk zal ik kunnen verkopen voor 6 euro.
Dit uiteraard niet zonder iets toe te voegen, vooral arbeid maar zal ook 1 euro( materiaal,afschrijving etc) toevoegen aan het product.
Nou is mijn vraag is dit reeel om te starten?
Ik hoef er geen volledig salaris uit te halen , maar als ik over die 2 euro winst ook nog heel veel belasting moet betalen is het natuurlijk niet heel erg lucratief.
Hoeveel zou ik moeten produceren om onder de streep 1000eu per maand over te houden.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Limburger23
Limburger23
Goedenavond,
Ik ben me aant het orienteren op een handelsvorm waarbij er maar kleine marge per product te realiseren is.
Voorbeeld
Ik kan product x inkopen voor 3 euro per stuk.
Uiteindelijk zal ik kunnen verkopen voor 6 euro.
Dit uiteraard niet zonder iets toe te voegen, vooral arbeid maar zal ook 1 euro( materiaal,afschrijving etc) toevoegen aan het product.
Nou is mijn vraag is dit reeel om te starten?
Ik hoef er geen volledig salaris uit te halen , maar als ik over die 2 euro winst ook nog heel veel belasting moet betalen is het natuurlijk niet heel erg lucratief.
Hoeveel zou ik moeten produceren om onder de streep 1000eu per maand over te houden.
Alvast bedankt ,
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41152-producten-verkopen-met-kleine-marge-haalbaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag