• 0

Affiliate website

Beste lezers,

 

Ik ben bezig met een affiliate webshop waarbij ik bezoekers, Twitter volgers, Facebook fans&likes en Youtube views verkoop. Ik heb onderzoek gedaan naar de concurrentie in Nederland en ben er achter gekomen dat ik met bepaalde dingen erg goedkoop ben.

 

De website die ik heb gemaakt is [ mod edit: link naar eigen site verwijderd ] Graag ontvang ik jullie oordeel er over en hoop ik dat jullie affiliate partners willen worden. Meer over de commissie e.d. is te vinden op de volgende pagina: [ mod edit: link naar eigen site verwijderd ]

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Denk dat als mensen je affiliate willen worden het liever worden via Daisycon, TradeTracker etcetera. Websites met eigen affiliateprogramma's daar zit men niet zo op te wachten aangezien jij als eigenaar leads/sales kan afkeuren wanneer je wilt en van een partij als Daisycon verwacht je dat minder snel. Tevens vind ik dit soort websites 0,0 toevoegen. Je hebt als Nederlandse winkel niets aan Amerikaanse volgers enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Mocht je echt kritiek willen op je site, plaats dan een bericht in het juiste forum en dan zonder de vraag of men je dienst wilt afnemen/dooverkopen want dat mag niet en dat zal ook de oorzaak zijn dat dit topic ieder moment zal verdwijnen.

 

Maar geloof mij dat de kritiek in je eventuele nieuwe topic niet mals zal zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.