Is het mogelijk om na een faillissement, alsnog een v.o.f. Op terichten?
Waarbij de oprichter mijn baas wordt en ik in loondienst ben maar wel voorkom in de v.o.f. Overeenkomst.
( of iets dergelijks)
Dit is toch niet mogelijk? Of is er toch een constructie mogelijk, waarin een aangepaste v.o.f. Overeenkomst ervoor zorgt dat ik toch mee mag doen in de v.o.f.?
Ik weet namelijk dat waneer je 1 maal failliet bent gegaan je een lange tijd niet meer voor je zelf mag beginnen:
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
fransois
fransois
Beste leden,
Is het mogelijk om na een faillissement, alsnog een v.o.f. Op terichten?
Waarbij de oprichter mijn baas wordt en ik in loondienst ben maar wel voorkom in de v.o.f. Overeenkomst.
( of iets dergelijks)
Dit is toch niet mogelijk? Of is er toch een constructie mogelijk, waarin een aangepaste v.o.f. Overeenkomst ervoor zorgt dat ik toch mee mag doen in de v.o.f.?
Ik weet namelijk dat waneer je 1 maal failliet bent gegaan je een lange tijd niet meer voor je zelf mag beginnen:
Logische uiteraard.
Dank voor de antwoorden.
Groet,
Frans
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41219-vof-overeenkomst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag