Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ondernemertje30
ondernemertje30
Goedendag,
Ik heb momenteel een eenmanszaak waarin ik een aantal consumenten webshops run.
Hierin zit momenteel weinig omzet door problemen met ontwikkelingen van afgelopen jaren en willen verschuiven van activiteiten.
Nu ben ik ook bezig een (soort van) groothandel op te richten.
Nu heeft mijn voorkeur om die b2b activiteiten te scheiden van de b2c activiteiten.
de b2c shops zullen deels wel gebruik maken van de diensten van het b2b bedrijf.
Nu overweeg ik voor het b2b deel dus een compleet nieuw bedrijf op te richten met ondernemingsvorm BV.
Ik zou (voorlopig??) de enige aandeelhouder worden van die BV.
Wat voor haken en ogen zitten hier dan aan?
Kan ik het beste ook gelijk holding en werk BV oprichten of enkel werk BV voldoende?
Ik verwacht eerste 6 tot 18 maanden geen of weinig salaris uit de BV te kunnen halen, is dat nog een probleem met de belastingdienst?
Ik zag wel dat tegenwoordig veel makkelijker is om een Flex BV op te richten zonder verplichte startkapitaal.
En waar en hoe laat ik holding en/of werk BV het beste oprichten, in Google stikt het van de aanbieders die snel een BV kunnen oprichten voor je.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41780-bv-oprichten-naast-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag