Ik ben bezig met een startpagina voor ondernemers, genaamd Businessplannen.com.
Wat ik hiermee wil bereiken is eigenlijk een site met alle HANDIGE websites voor startende ondernemers...
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Graag wil ik hier jullie hulp bij, ik ben een student (4de jaars commerciele economie) en alles wat ik mee krijg probeer ik te verwerken op de website, het is niet bedoeld als onderneming deze website maar puur als een tool (ondertussen ben ik ook nog bezig met een ander project). Ik heb slechts één banner op de homepage aan advertentie's omdat ik zo hoop alleen mn hosting kosten eruit te halen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik heb zelf namelijk gemerkt dat er erg veel websites zijn met informatie, zoveel dat je door de bomen het bos niet meer kan zien en zo wil ik wat doen voor de ondernemende wereld....
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er zijn zat standaard startpagina's, dit moet er een zijn met een verfrissend uiterlijk en makkelijk op mobiel te gebruiken.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Feel free to help, want samen staan we sterker.... ik sta open voor alle kritiek, suggesties of extra hulp.. (Higherlevel komt zeker weten ook op deze pagina) Kom aub niet met wat een lelijke website, het is namelijk puur een hobby...
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Geannonimiseerd_
Geannonimiseerd_
Omschrijving van je concept:
Beste mede ondernemers!
Ik ben bezig met een startpagina voor ondernemers, genaamd Businessplannen.com.
Wat ik hiermee wil bereiken is eigenlijk een site met alle HANDIGE websites voor startende ondernemers...
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Graag wil ik hier jullie hulp bij, ik ben een student (4de jaars commerciele economie) en alles wat ik mee krijg probeer ik te verwerken op de website, het is niet bedoeld als onderneming deze website maar puur als een tool (ondertussen ben ik ook nog bezig met een ander project). Ik heb slechts één banner op de homepage aan advertentie's omdat ik zo hoop alleen mn hosting kosten eruit te halen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik heb zelf namelijk gemerkt dat er erg veel websites zijn met informatie, zoveel dat je door de bomen het bos niet meer kan zien en zo wil ik wat doen voor de ondernemende wereld....
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er zijn zat standaard startpagina's, dit moet er een zijn met een verfrissend uiterlijk en makkelijk op mobiel te gebruiken.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Feel free to help, want samen staan we sterker.... ik sta open voor alle kritiek, suggesties of extra hulp.. (Higherlevel komt zeker weten ook op deze pagina) Kom aub niet met wat een lelijke website, het is namelijk puur een hobby...
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41787-businessplannencom-website-met-handige-links/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag