Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bono11
Bono11
Hallo,
Ik heb op tinydeal.com in China 10 goedkope horloges gekocht ( GEEN namaak etc.) om te proberen door te verkopen hier in Nederland.
Als het makkelijk verkoopt wil ik er in de toekomst veel meer invoeren maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet "regelen" met de douane.
Stel ik koop 40 stuks voor €200, wat zijn dan de stappen die ik moet ondernemen zodat mijn horloges probleemloos door de douane heen komen?
Verder ben ik ook bang dat ik opeens voor extreem hoge kosten kom te staan omdat ik van de douane een boete krijg voor het niet aangeven etc.
Wie o wie kan mij helpen?
Mvg
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41880-vragen-over-horloges-invoeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
26 antwoorden op deze vraag