Hoi,

 

Ik ben bezig om op een creatieve manier onze naamsbekendheid te vergroten. Ik heb onder andere een spel raad het plaatje op facebook. Nu vroeg ik mij af, welke creatieve manieren er nog meer zijn om onze website en onze naambekendheid te vergroten.

 

Groetjes Alja

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja had ik al na gekeken. Maar ik kan het nog niet echt vinden. Ik probeer op een leuke/originele/goedkope manier onze naamsbekendheid te vergroten. Elke ondernemer heeft hier mee te maken of te maken gehad.

  • 0

Alle samples en webshopafbeeldingen voorzien van jullie eigen bedrukking. In Nederland vaak ongebruikelijk, maar boodschappen doen in bedrijfskleding. Wel een beetje dooddoener als je in deze branche niet weet hoe je je naamsbekendheid moet verhogen. :P

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

  • 0

Dat soort dingen hebben wij allemaal al. ;D Ik wil het graag creatiever, heb ik op facebook een spel. Wat kan ik op facebook doen om nog meer aandacht te krijgen? (vooral goed voor de naamsbekendheid)

Ik heb een twitter account, hoe kan ik daar op een creatieve manier mee omgaan?

 

  • 0

Professioneler aanpakken? Ja, het vakblad is bekend, ik lees hem van voor tot achter. Vakbeurzen zijn bekend. Ik ga bijeenkomsten. Ik spreek mensen aan, vergroot mijn netwerk. Dat soort dingen doe ik allemaal. Maar de truc is opvallen en op een creatieve manier.

  • 0

Ik zie maar weinig webshopfoto's met jullie logo. Waar is de fotoblog van GP-ers in bedrijfskleding met een tafel vol bedrukte eigen producten? En wat hebben jullie referenties dan zoal afgenomen? Hun logo's plaatsen is fantasieloos. :P

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

  • 0

Van welke kwaliteit is jullie 2 uur gratis grafische ondersteuning? Waar vind ik die op de webshop terug?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

  • 0
Het anders doen dat de rest het doet, waardoor je opvalt?

 

Of eerst zorgen dat je je in ieder geval kunt meten met concurrenten!?

 

Ik wil die kwaliteit ook op de website zien naast uitleg. En toegepast op artikelen, dat gaat de webshopbouwer niet voor je doen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

  • 0

Ok, de bedoeling is niet meten met de concurrenten maar uitgaan van je eigen krachten he. Maar je hebt een punt, dat uitwerken van het grafische kan beter, hier zijn we erg goed in, al zeg ik het zelf. :P

 

Als iedereen hetzelfde doet dan spring je er ook niet uit en dat is juist de bedoeling.

  • 0

Je zoekt kennelijk nieuwe klanten, maar voor samples moet worden betaald en jullie leveren niet op rekening aan nieuwe klanten. Twee grote nadelen. Zoek je kleine, lokale klanten of ga je concurreren op grotere offertes? Gaan jullie ook op klantbezoek?

 

Je krijgt de kans waarschijnlijk niet eens om jullie kunnen te demonstreren met dit soort voorwaarden.

 

Met goede prijs/kwaliteit en persoonlijke service vergroot je naamsbekendheid door mond-tot-mondreclame. Leestip: Karen Romme's reeks over online en offline marketing voor mkb-ers. Ik kan even niet op de naam komen... ;)

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

  • 0

Daar gaan we ons even overbuigen. Velen hebben dezelfde voorwaarden... Tuurlijk zoeken we nieuwe klanten en willen we concurreren. Dat wil elk bedrijf toch in 2013? Ja we gaan op klanten bezoek.

 

Maar waar ik juist op zoek naar ben is hoe kun je via sociaal media opvallen.

  • 0

Ja, het vakblad is bekend, ik lees hem van voor tot achter. Vakbeurzen zijn bekend.

 

Dat zijn landelijke vakbladen en -beurzen. Er zijn ook internationale events, in Frankfurt Hannover oa. Het kan goed zijn dat je helemaal op dat niveau niet concurreert. Als je wel landelijk concurreert, moet je op dat niveau zichtbaar worden. Niet bij de doorsnee gadgetkoper. Als je op regionaal niveau concurreert, heeft het podium niet zo'n hoog opstapje. Maar eerst moet je voor jezelf vaststellen wie je bedient: de professionele premiumkoper, de detailhandel of de individuele consument.

 

Ik heb veel met (internationale) premiumverkopers gewerkt en dat zijn stoomboten in netwerken, aangedreven door inkoopkantoren in Hongkong die voortdurend nieuwe productjes baren. Daar komt een hele vloot regionale groothandels achteraan, die op lokaal niveau altijd handjes aan het schudden zijn.

 

Aha, ik zie dat je al in de Productzfinder zit.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

  • 0

Je weet dat directiesecretaressen een belangrijke beïnvloeder zijn van al die bedrukte hebbedingen, en vergeet ook regionale reclamestudios niet. Misschien willen webbouwers wel expanderen met hun diensten. Allemaal doelgroepen met eigen contactkanalen waarin je je zichtbaarheid kan verhogen.

 

Dan zou je nog aan zoiets als de Grote Geschenk-Uitdaging kunnen denken. Of noem het de Gift Challenge of de Cadeaurace. Vraag (potentiële) afnemers hun geschenk-case voor te leggen aan jullie en beloof binnen een week met een paar suggesties te komen. De meest originele case voor een bepaalde datum of binnen x maanden krijgt de bedrukking voor niks. Of een weekendje Texel voor Twee.

 

Of organiseer een regionaal Bedrijfs Promotie Panel (BPP) waar je een aantal inkopers (lees managementassistenten) van middelgrote regionale bedrijven uitnodigt om hun ervaring met kiezen en kopen te delen. Of maak een deal met een regionaal ondernemersblad om een serie interviews te sponsoren met genoemde doelgroep over identiteitsdragers en relatie-onderhoud. Bundel de interviews in een boekje (e-book) en geeft dat terug aan de deelnemers. En aan andere belangstellenden. Zodat je een associatie krijgt: GP is geschenk-expertisie en -assistentie.

 

Noem jezelf Verre Familie van de Goedheiligman!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    3 leden, 36 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.