Daar 1 van mijn activiteiten die ik uitvoer kookworkshops zijn. Wil ik eerst even mijn huidige gang van zaken schetsen.
Klant vraagt prijsofferte. Ik stuur prijsofferte op. Klant gaat akkoord. Ik stuur dan factuur met daarbij de algemene voorwaarden.
Tot nu toe is er nooit iets fout gelopen. Maar ik wil bereid zijn op alles moest er ooit iets gebeuren dat ik gedekt ben. OK de algemene voorwaarden zijn verstuurd naar de klant en "normaal" gezien alsook gelezen en ontvangen door de klant.
Maar ik wil een duidelijk bericht van de klant terug dat deze de algemene voorwaarden heeft gelezen en akkoord gaat met deze voorwaarden. Geen gedoe van - druk die algemene voorwaarden eens af en zet er even de handtekening onder - vervolgens inscannen en terug sturen per mail. Wat een gedoe vind ik dat.
Ik zou graag willen weten wie van jullie gebruik maakt van het digitaal ondertekenen. Klant klikt op een link. Er wordt een pdf geladen waar de klant enkel maar op een knop hoeft te drukken dat hij/zij akkoord gaat met deze voorwaarden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
seotube
seotube
Daar 1 van mijn activiteiten die ik uitvoer kookworkshops zijn. Wil ik eerst even mijn huidige gang van zaken schetsen.
Klant vraagt prijsofferte. Ik stuur prijsofferte op. Klant gaat akkoord. Ik stuur dan factuur met daarbij de algemene voorwaarden.
Tot nu toe is er nooit iets fout gelopen. Maar ik wil bereid zijn op alles moest er ooit iets gebeuren dat ik gedekt ben. OK de algemene voorwaarden zijn verstuurd naar de klant en "normaal" gezien alsook gelezen en ontvangen door de klant.
Maar ik wil een duidelijk bericht van de klant terug dat deze de algemene voorwaarden heeft gelezen en akkoord gaat met deze voorwaarden. Geen gedoe van - druk die algemene voorwaarden eens af en zet er even de handtekening onder - vervolgens inscannen en terug sturen per mail. Wat een gedoe vind ik dat.
Ik zou graag willen weten wie van jullie gebruik maakt van het digitaal ondertekenen. Klant klikt op een link. Er wordt een pdf geladen waar de klant enkel maar op een knop hoeft te drukken dat hij/zij akkoord gaat met deze voorwaarden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42977-digitaal-ondertekenen-contract/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag