Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
07Jrn
07Jrn
Via het CRM dat ik nu gebruik, kan ik heel makkelijk facturen, offertes e.d. versturen. Ik ben daar heel tevreden van, dus zie geen reden om te wijzigen.
Dat programma verstuurt mijn offertes via support@domein.nl , allemaal goed en wel... Het probleem is dat ik een waterdichte manier wil hebben waarop de offerte kan aanvaard worden.
Ik weet niet hoe de meeste HL'ers dit doen? Online ondertekening? Beschouwen jullie akkoord via mail als voldoende (in voorschotfactuur er bv. naar verwijzen) ?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag