Geplaatst: 11 november 201311 j Y Happy Level 1.4k berichten 8 Trofeeën 165 Reputatie Ik ben een excel leek en kom er niet uit. Zal vast te simpel zijn maar wordt er helemaal gek van.... HULP!!! Ik wil alle invulvelden in bijvoorbeeld rij C( 16 cellen onder elkaar) vermenigvuldigen met een getal en de antwoorden krijgen in rij D. Iemand? Dank..... Danny Beschermingsbewind Bewindvoerder trappist westvleteren 12 for sale
Geplaatst: 11 november 201311 j Roel J 7.7k berichten 36 Solutions 12 Trofeeën 1.5k Reputatie ok even snel voorbeeld. cel C2 staat 3 je wilt het vermenigvuldigen met 4 dan zet je in cel D2 "=C2*4" als het getal waarmee je wilt vermenigvuldigen al in een andere cel staat kun je ook verwijzen naar die cel stel het getal 4 staat in cel B1 dan word de formule in D2 "=C2*B1"
Geplaatst: 11 november 201311 j Y Happy Level 1.4k berichten 8 Trofeeën 165 Reputatie Auteur hmm, gebeurd niks,het ingevulde blijft staan...:) maar is ook geen excel bedenk ik me net..tis de spreadsheet van Google. Is dat anders? oke, het vermenigvuldigen van 1 cel gaat nu goed:) Maar hoe kan ik nu de hele rij cellen dezelfde formule meegeven zodat ik niet steeds het celnummer moet veranderen? Had ik nu toch maar mijn Mavo afgemaakt... Beschermingsbewind Bewindvoerder trappist westvleteren 12 for sale
Geplaatst: 11 november 201311 j Roel J 7.7k berichten 36 Solutions 12 Trofeeën 1.5k Reputatie haha, google docs zou vrijwel dezelfde formule moeten zijn.. als je wilt kan ik wel even kijken, gebruik zelf ook google programma's af en toe. als je me per pm een link geeft kan ik ff meekijken.
Geplaatst: 11 november 201311 j headquarters 385 berichten 8 Trofeeën 15 Reputatie Op 11-11-2013 om 13:14, Happy Entrepreneur zei: oke, het vermenigvuldigen van 1 cel gaat nu goed:) Maar hoe kan ik nu de hele rij cellen dezelfde formule meegeven zodat ik niet steeds het celnummer moet veranderen? Er vanuitgaande dat de functie op cel D1 (=SUM(C1*4)) werkt zoals je aangeeft: In Google Docs én Excel trek je het blauwe vierkantje naar beneden door, zodat de functie over al die cellen wordt gekopieerd. Zie de bijlage. T-shirt bedrukken
Geplaatst: 11 november 201311 j Y Happy Level 1.4k berichten 8 Trofeeën 165 Reputatie Auteur Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gelukt! Thanks! Beschermingsbewind Bewindvoerder trappist westvleteren 12 for sale
Geplaatst: 11 november 201311 j TwaBla 22.7k berichten 6 Solutions 9 Trofeeën 1.4k Reputatie Snel op slot doen voordat we meer van de EHBO-vragen krijgen. ::) Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Y Happy Level
Ik ben een excel leek en kom er niet uit. Zal vast te simpel zijn maar wordt er helemaal gek van....
HULP!!!
Ik wil alle invulvelden in bijvoorbeeld rij C( 16 cellen onder elkaar) vermenigvuldigen met een getal en de antwoorden krijgen in rij D.
Iemand?
Dank.....
Danny
Beschermingsbewind
Bewindvoerder
trappist westvleteren 12 for sale