• 0

Wat te doen met mijn kwaliteiten?

Beste higherlevel-gebruikers,

 

Mijn ben, 20 jaar en gemotiveerd om mijn kwaliteiten naar buiten te brengen.

Ik ben gedreven, zeker van mijn zaak, een leider en als het moet een teamspeler. Verder

ben ik erg doelgericht, heb ik een vlotte babbel en wijk ik niet vaak af van wat ik voor ogen heb.

Zijn er specifieke beroepen waar dit op het eisen-lijstje staat of zijn er dingen die jullie mij aanraden

om te gaan doen?

 

Mvg,

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Verkopen, motiveren en activeren.. Lastige onderwerpen om over te publiceren vind je niet?

 

Nee hoor, ik heb er een boekenkast vol mee.

 

Maar je mist een punt hierboven. Je bent op zoek naar een beroep en dit is een ondernemersforum. Wil je ondernemer worden, en zo ja, waarom?

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Beste Ron,

 

Ik wil zeker graag ondernemer worden, het lijkt mij een uitdaging en daarnaast

heerlijk om de touwtjes in eigen handen te hebben. Ik bepaal wat wanneer gebeurt

en hoe, alleen of met hulp.. welke middelen ik daar bij nodig heb en hoe ik er de meeste

winst uit kan halen. Het aansturen van personeel, klanten helpen en natuurlijk het verkopen

en overtuigen van de diensten die ik kan leveren. Alles kan groter, uiteindelijk wil iedereen

financieel onafhankelijk worden maar er zijn er maar weinig die bereid zijn daarvoor tot het

uiterste te gaan. Door jezelf bij je huidige situatie neer te leggen met de gedachte "ik vind het

wel best zo" word je een normaal doodgewoon persoon, dat ben ik niet en zal ik ook niet worden.

Ik moet nog een hele hoop orienteren en zoeken naar een branche waarin ik me kan vinden want

ik vind het uitzoeken van een branche waarin je wilt beginnen het moeilijkst. Dat staat voorop en

ben ik hard mee bezig. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk te sparen zodat ik als ik zover ben al

een leuk startcentje heb.

Link naar reactie
  • 0

Wellicht is het een optie om je te wenden tot een loopbaancoach / beroepskeuzebureau / loopbaanadviesbureau. Deze kunnen jou helpen bij het vinden van de antwoorden die jij zoekt. Dat is in ieder geval niet het doel van HigherLevel.

 

Zoals je bij inschrijving hebt kunnen lezen richt HigherLevel zich op actief en innovatief ondernemerschap. Jouw vraag heeft geen enkele link hiermee. Dat is dan ook de reden waarom ik deze draad sluit.

 

Als je wel een vraag hebt die gerelateerd is aan actief danwel innovatief ondernemerschap ben je meer dan welkom om deze vraag op ons forum te stellen!

 

Modgroet,

 

Dennis

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 131 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.