Ik wil graag x aantal pallets van mijn producten versturen naar hongkong. Ik heb een beetje georiënteerd op de internet over de verzendingen en prijzen. Echter ben ik niet veel wijzer van geworden. Bij postnl, dhl etc is best prijzig en bpost is tot nu toe meest voordelig.
Ik ben benieuwd waar ik goedkoop x pallets per week kan verzenden naar hongkong per vliegtuig. Het importeren en documentatie is allemaal al geregeld. Het is echt alleen de verzendingen van nederland naar hongkong toe qua prijs.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bewustvoorbaby
Bewustvoorbaby
Hallo,
Ik wil graag x aantal pallets van mijn producten versturen naar hongkong. Ik heb een beetje georiënteerd op de internet over de verzendingen en prijzen. Echter ben ik niet veel wijzer van geworden. Bij postnl, dhl etc is best prijzig en bpost is tot nu toe meest voordelig.
Ik ben benieuwd waar ik goedkoop x pallets per week kan verzenden naar hongkong per vliegtuig. Het importeren en documentatie is allemaal al geregeld. Het is echt alleen de verzendingen van nederland naar hongkong toe qua prijs.
Who can help me out?!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43720-exporteren-naar-china/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
37 antwoorden op deze vraag