• 0

Wat vinden jullie van mijn.... nieuwe website! (dan toch eindelijk)

Omschrijving van je concept:

Wat vinden jullie van mijn nieuwe website? http://www.inflection.nl

Context: Ik lever organisatieadvies, interim management, trainingen/workshops en starterscoaching. Het doel van de website is tweeledig, zie hoofddoel en nevendoel verderop.

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Wordpress geïnstalleerd, een Wordpress template geschetst en laten realiseren, zelf allerlei plug-ins geïnstalleerd, structuur ingericht, teksten en artikelen geschreven (met SEO in gedachten), snelheid van de site verbeterd (maar nu is de server response tijd van de hosting partij nog een probleem), nieuwsbrieffunctie gemaakt, allemaal dingen in de rechterkolom gezet om het doorklikken te bevorderen, veel call-to-action verwijzingen naar andere pagina’s en vooral de contactpagina gemaakt, beschikbaarheidskalender voor workshops gemaakt, enzovoort.

Natuurlijk eerdere kritieken op andere sites ter harte genomen, een en ander gelezen over SEO op internet en wat anderen gevraagd. Maar dat leverde vooral sociaal wenselijke antwoorden op met hooguit wat kleine correcties op d's en t's. Dat kunnen jullie beter ;)

Verder scripts geschreven voor wat filmpjes waarin ik persoonlijk wat dingen uitleg. Dan weten mensen wie ik ben en wat voor vlees ze in de kuip hebben. Dat maakt het ook wat persoonlijker, want ik wordt vooral als persoon ingehuurd. Ik ben zelf het product. (En mensen blijven wat langer ook de pagina, goed voor de SEO natuurlijk). De filmpjes moet ik nog opnemen, als ik genoeg moed heb verzameld en een ruimte heb gevonden die geschikt is voor opname.

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het hoofddoel is het bevestigen van mijn bestaan en expertise, wanneer potentiële opdrachtgevers mij natrekken wanneer ik inschrijf op een klus voor organisatieadvies of interim management. Er moet blijken dat ik inderdaad ervaring heb in die sector (via statische pagina’s en artikelen) en op de hoogte ben en blijf van nieuws op dat gebied (via nieuws). En natuurlijk dat het wat oplevert om mij in te huren. :)

Het nevendoel is het vindbaar zijn voor en verkopen van workshops/trainingen en starterscoaching. Er staan er nu nog maar twee workshops (Lean Overheid en Verandermanagement) maar aan meer teksten wordt gewerkt. SEO is hier belangrijk; er lopen inmiddels ook wat advertenties op Google. (Een audit/registratie als onderwijsinstelling heb ik aangevraagd, zodat ik de trainingen in 2014 btw vrijgesteld kan leveren; omdat ik nogal op de overheid richt is dat een selling point. Maar dat kan ik nu nog niet op de site vermelden…)

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Niet, het is gewoon een website. Zolang het maar wel kwalitatief goed is, dat is al anders genoeg.

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Nu moet ik vooral nieuws blijven plaatsen en artikelen blijven schrijven (wat trouwens allemaal automatisch doorgeplaatst wordt naar diverse social media).

Maar verder zit ik even op een dood punt: wat moet er nog bij en wat behoeft er verbetering om mijn twee doelen te bereiken? Wat wil jij nou weten als je op zoek bent naar een interimmer, trainer of coach? Een hele brede open vraag, maar ervaring in dit draadje leert dat er meestal heel wat opmerkingen loskomen.

Kom maar op, dan kan ik verder verbeteren! Feedback wordt gewaardeerd.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Aanbevolen berichten

• 0

zou het helpen als je het resultaat beschijft in plaats van je advies of dienst?

Ja, als je een suggestie hebt die past in een menu... termen als "betere dienstverlening", "lagere kosten", "kortere doorlooptijden" en "hogere klanttevredenheid" zijn steeds twee woorden, en nog lange woorden ook. Lastig!

Als tussenvorm toch maar de "middelen" wellicht, die ook al een vorm van "oplossing" zijn voor de portentiele opdrachtgever met een behoefte aan ondersteuning:

InflectionAdviesInterimTraining
ArtikelenDienstverleningManagerVerandermanagement
NieuwsBedrijfsvoeringProjectmanagerLEAN Six Sigma
Bedrijfsprofiel VerandermanagerLEAN Overheid
Nieuwsbrief

Is dat wat?

• 1

je maakt van die lange zinnen... probeer een punt in plaats van een komma te gebruiken. maakt het veel makkelijker.

hier een opzetje voor je homepage:

Ik ben ervan overtuigd dat de dienstverlening van overheden, bedrijven en zorg nóg beter kan.

Sneller, beter én goedkoper.

Stelt u de klant centraal in uw processen? Of zijn uw processen rond uw diensten ingericht?

Door uw processen rond de klant in te richten, maakt u uw processen goedkopen en makkelijker.

Minder foutgevoelig, kortere doorlooptijden, hogere kwaliteit.

Makkelijker voor de klant én goedkoper voor de organisatie zelf.

Daarom lever ik vanuit Inflection zowel denkkracht als daadkracht.

Strategische keuzes, slimme processen en een efficiënte informatievoorziening.

Uw advies en management voor betere dienstverlening!

Ik help om uw dienstverlening verder te verbeteren.

Via Inflection werk ik als organisatieadviseur, interim manager en coach.

Bel of mail nu voor Sneller, beter én goedkoper. Uw organisatie is het waard.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

• 0

Ron, dit gaat al twee stappen de goede kant op. Wat ik nog mis is klanttevredenheid en jouw persoon(lijke) introductie en benadering. Zijn beide niet onlosmakelijk verbonden?

Onduidelijk daarbij is hoe groot jouw werkveld geografisch gezien is, maar het kan nooit kwaad om op LinkedIn en op de website enige malen jouw activiteiten te verbinden aan een (grote) plaatsnaam of regio.

RvdK organisatieadviseur uit Nschd. [inhoud] Organisatieadvies nodig in Vrssl? [call-to-action]

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

• 0

@Edo Dank voor je tekstsuggesties. Ik zal een doosje punten kopen en een paar komma's op Marktplaats zetten. Je zinnen zijn wel weer het andere uiterste, maar ik zal proberen een evenwicht te vinden.

@Highio Ook dank voor je tips. Wat informatie over mij staat wel in het bedrijfsprofiel en op de sectorpagina's. Maar dat gaat meer over kennis en ervaring, inderdaad nog niet over mijn aanpak. Daar zal ik wat aan doen.

@Highio De plaatsnaam is juist bewust wat verstopt; ik mik op grote organisaties die het niet actief interesseert waar ik vandaan kom. Als ze echter passief zien dat ik in Enschede zit kan dat een rem zijn, omdat ze denken dat het te ver weg is. Maar voor mij niet, ik werk landelijk. Nu doe ik ook al een tijd een interim management klus in Den Haag en dat gaat prima. Ik dacht dat ik dat landelijk ergens vermeld had, maar ik kan het niet terugvinden behalve bij de Workshops. Dus dat ga ik nog even benadrukken.

Kleine update, wat heb ik gedaan met jullie feedback of op eigen initiatief:

- font iets groter gemaakt (14px) voor betere leesbaarheid

- diverse tekstjes in de rechterkolom daarom ook aangepast ivm afbreking

- regelhoogte iets groter gemaakt dan standaard (18px)

- linker- en rechtermarge van de linkerkolom groter gemaakt voor meer witruimte

- UK vlag vervangen door eentje met de officiele verhouding 1:2

- kleine foutjes uit Engelse tekst gehaald (moet nog wel helemaal herschreven)

- diverse technische verbeteringen en vereenvoudigingen in de stylesheet

- laadtijd nog ietsje versneld door sommige afbeeldingen samen te voegen in een sprite

- Wordpress en plugins allemaal weer bijgewerkt naar de laatste versies

- de carrousel met scrollende blokjes op de homepage technisch op de schop genomen. Nu zonder achtergrondplaatjes en met CSS. En nu ook werkend in IE8 en IE9, want dat ging eerst niet goed en veel overheidsorganisaties maken hier nog gebruik van.

To do:

- het nieuwe menu zoals in een vorige reactie voorgesteld implementeren en teksten daarop aanpassen

- teksten in carroussel vervangen door teksten "vanuit de klant" (staat al klaar, maar vereist herschreven landing pages)

- alle teksten nog herschrijven

- foto en video

- logo nog vervangen

... en nog veel meer.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar