Zojuist had ik iemand aan de telefoon die mij een aanbod deed;
Ik zou vermeld worden (logo + verhaaltje) in een gids voor overheid en semi overheid, volgens deze meneer krijg je hier veel opdrachten vandaan die continueren.. totale kosten: 249 Euro..
Persoonlijk vind ik dit nogal prijzig en omdat ik uitga van het principe: eerst verdienen dan uitgeven, ga ik niet op dit aanbod in.
(ik heb om die reden ook geen financiering voor mijn bedrijf aangevraagt).
Kom ik nu op mijn vraag:
Wat is wel een goede investering als je toch reclame wilt maken en
bestaat er een goed marketing/promotie plan voor low budget bedrijven.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
I.Smid
I.Smid
Hallo meedenkers..
Zojuist had ik iemand aan de telefoon die mij een aanbod deed;
Ik zou vermeld worden (logo + verhaaltje) in een gids voor overheid en semi overheid, volgens deze meneer krijg je hier veel opdrachten vandaan die continueren.. totale kosten: 249 Euro..
Persoonlijk vind ik dit nogal prijzig en omdat ik uitga van het principe: eerst verdienen dan uitgeven, ga ik niet op dit aanbod in.
(ik heb om die reden ook geen financiering voor mijn bedrijf aangevraagt).
Kom ik nu op mijn vraag:
Wat is wel een goede investering als je toch reclame wilt maken en
bestaat er een goed marketing/promotie plan voor low budget bedrijven.
Greetz,
Tirza
Follow your dream, Feel the fear and do it anyway
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/442-advertentie-kosten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag