Stel ik heb een tool gemaakt dat door 3 bedrijven gebruikt kan worden. Deze 3 zijn vrij grote bedrijven...deze hebben dus het geld om mijn idee te stelen eenmaal ik het hen voorstel.
1e probleem :
Moet ik voor dergelijk iets oppassen (of doen bedrijven dat niet :P)? Zoja hoe kan ik dit oplossen?
2e probleem :
Ik zou graag deze tool aanbieden aan de 3 verschillende bedrijven. Wat te doen als er een bedrijf exclusiviteit wenst...
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ressi
ressi
Hallo,
Stel ik heb een tool gemaakt dat door 3 bedrijven gebruikt kan worden. Deze 3 zijn vrij grote bedrijven...deze hebben dus het geld om mijn idee te stelen eenmaal ik het hen voorstel.
1e probleem :
Moet ik voor dergelijk iets oppassen (of doen bedrijven dat niet :P)? Zoja hoe kan ik dit oplossen?
2e probleem :
Ik zou graag deze tool aanbieden aan de 3 verschillende bedrijven. Wat te doen als er een bedrijf exclusiviteit wenst...
Bedankt
Een idee is toch nooit vast?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/44338-een-idee-voorstellen-hoe-doe-je-dat-veilig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag