• 0

Ook ik zal me maar voor de wolven gooien[wind- en kitesurf]

De URL is http://www.surfschoolworkum.nl/

 

Omschrijving van je concept:

Dit is mijn informatieve website, zoals te zien van mijn windsurf/kitesurfschool.

De website dient er voor om mensen van het internet te trekken en naar mijn surfschool te leiden.

Het doel is om zo veel mogelijk boekingen te krijgen en op internet een betere uitstraling te hebben dan de concurrerende windsurfscholen.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb geprobeerd de website zo simpel en duidelijkmogelijk te houden. Zodat de bezoekers niet overladen worden met informatie waar ze niks hebben maar dat ze de belangrijkste punten onthouden:

-Prijs

-Uitstraling

-Werking

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil onderscheidend zijn, dit op het gebied van uitstraling en kwaliteit.

Mijn team is jong/modern en altijd vrolijk dit wil ik ook uitstralen.

 

Ik zie nog altijd veel mensen naar de concurrent gaan van af het internet. Nu wil ik graag weten of het komt omdat ze nooit op mijn website gekeken hebben of omdat op internet de andere surfschool beter oogt.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Er is geen ander bestaand concept en dit is mijn eerste en enige website. Wanneer er veel kritiek op de website is zal er gewerkt worden aan een nieuwe website.

 

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop hier door duidelijk inzicht te krijgen in wat de vraag van (niet surfers) dus potentiële klanten op prijs stellen en verwachten.

Ook ben ik benieuwd naar de vergelijking naar andere windsurfscholen websites.

 

 

Ondernemen houd je jong!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ok, de eerste wolf meldt zich ... ;D

 

Persoonlijk houd ik niet van bewegende websites. Zeker niet als dat - zoals bij jou - een soort standaard beweging is die bij iedere foto terugkomt. Als je beweging wilt, dan zou ik in jouw geval eerder kiezen voor een video en dan bij voorkeur eentje die pas start als ik dat wil ...

 

De tekst onder je logo is lastig leesbaar. Dat vind ik trouwens ook van het lettertype dat je gebruikt in de kopjes boven je tekst.

 

Bij elke windsurfles vermeld je in de korte intro hoelang die duurt, behalve bij de privéles. Is die ook 2 uur? Als ik dat wil weten en op "meer info" klik, kom ik op de pagina voor een "complete cursus kitesurfen" en dat lijkt me niet de bedoeling. Ook bij de andere "meer info" buttons kom ik verkeerd uit. Het lijkt erop alsof je geknipt en geplakt hebt en vergeten bent de linkjes aan te passen. Dat geldt ook voor de verhuur pagina. Heb je je site zelf niet getest?

 

Waarom is die privéles goedkoper dan de introductie? Waarom zou ik als nieuweling dan niet een privéles boeken in plaats van een introductie? Scheelt toch mooi 9 euro.

 

Je vertalingen zijn hier en daar wel erg krom. En de linkjes kloppen hier ook niet, ik kom op een "Je bent verdwaald" pagina uit. En die bevindt zich dan ook nog eens op de website van je website-bouwer in plaats van op jouw site.

 

Je laat mensen ongetwijfeld plezierig surfen op het water, maar om ze plezierig te laten surfen op je site heb je nog wat werk te doen ... ;)

Link naar reactie
  • 0

Bij de ''meer info'' link van priveles windsurfen stuurt de site me naar een complete cursus kitesurfen:)

 

Hmm, zie nu dat bij alle links op de windsurfpagina je wordt doorgestuurd naar verkeerde paginas.

edit: zie dat John dat ook al zag:(

 

En net als John zegt, ik word helemaal kierewiet van de bewegende beelden. Elke keer als ik ergens anders heen navigeer komt het weer.

 

En ik vind je homepage erg leeg. Ik wil in de eerste blik zien wat je te bieden hebt! Een unieke proefervaring, geweldig aanbod of de mogelijkheden die je bied. Nu alleen , wel een prachtige, foto.

 

 

Heb je video's van de lessen? Wellicht leuk als extra bij elk aanbod een linkje naar wat foto's/video's van de cursus.

 

Succes!

 

Danny

Link naar reactie
  • 0
Waarom is die privéles goedkoper dan de introductie? Waarom zou ik als nieuweling dan niet een privéles boeken in plaats van een introductie? Scheelt toch mooi 9 euro.
Zo te zien omdat hierbij het eigen materiaal gebruikt word.

 

Bij de introductie gebruik je het materiaal van de school.

 

 

 

Ik vraag me af welke materialen er te huur zijn.

Merk, type en maat boards, merk, type en maat zeilen etc.

 

 

Grt,

Berto.

Link naar reactie
  • 1

Hallo Nico,

 

je hebt inmiddels al veel waardevolle tips gehad. waar ik er een paar aan toe wil voegen.

 

- bv. pagina "Kitesurfen" (staat overigens Kiteurfen): probeer de teksten onder je foto's gelijk lang te maken of, als dat niet lukt, zet er dan een paar lege regels onder zodat de blauwe en groene knoppen allemaal op 1 lijn komen. Maakt het geheel veel rustiger.

 

- Ik weet niet wat je doelgroep is maar ik denk dat je het voornamelijk moet hebben van jonge mensen die zich voor het andere geslacht (of misschien wel hetzelfde) interesseren. Gebruik daarvoor foto's van attractieve jonge mensen met wie men 's avonds ook wel gezellig aan de bar zou willen zitten of naar de disco zou willen gaan. Op een van de foto's in de intro krijg ik de indruk dat het een treffen van de Weight Watchers Club is. Creeer een sfeer van vakantie voor jonge mensen en daar horen nu eenmaal attractieve jongelui bij.

 

- een van de foto's laat je vaandels zien. waarom in spiegelbeeld? Je kunt de naam van je school niet direct herkennen.

 

- bovenstaande dingen zijn kleinigheden die je makkelijk kunt aanpassen. Wat me erg stoort is het duits wat je gebruikt. Je bent er blijkbaar nog mee bezig want er staan veel nederlandse of half vertaalde teksten in. Wat er in het Duits staat is (sorry dat ik het zeg) erg slecht en straalt onherroepelijk af op hetgeen je aanbiedt. Schrijf je teksten in het nederlands en laat ze door een echte vertaler in het duits vertalen.

 

Toevallig ben ik ook beedigd tolk / vertaler voor o.a. NL-DE en DE-NL en, als het niet meer wordt dan het nu is, kun je mij de teksten in een word-file toesturen (per PM svp) en ik vertaal ze dan binnen 2 weken (kostenloos) voor je.

 

Succes

 

René

China Trade Consult

www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 94 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.