• 0

Sponsor

Ik ben van plan om een kleinschalige loterij te beginnen. Ik kan nu nog weinig zeggen omdat nog niet alles zeker is.

 

Nu dacht ik dat bedrijven mij konden sponsoren met prijzen in ruil voor een banner. Is dit reeel?

 

Of moet ik gewoon geld vragen?

 

Hoe kan ik het beste in contact komen met deze bedrijven?

Mail, bellen of een brief schrijven?

 

Ik zelf dacht bellen maar naar welke afdeling moet ik dan vragen?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat je het als een prijsvraag moet zien.

 

Ik denk dat je het dan ook zo moet noemen. ;)

 

Een prijsvraag moet volgens mij een jureerbare prestatie vergen, want met een loterij val je onder de wet op de kansspelen. Of daar nog streng op gelet wordt, weet ik niet. Vaak zijn het concurrenten die mekaar aangeven. Toch zie je nog wel eens: 'onder de juiste inzenders wordt een X verloot'. Gesponsorde prijzen komt vaak voor.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

kijk eens op deze link

 

Prijsvragen en loterijen zijn verkoopverhogende en responsgenererende acties en worden daarom veelvuldig ingezet als instrument bij Sales Promotion. Zowel business-to-business als business-to-consumer. Maar je kunt niet zomaar een prijsvraag of loterij opzetten. Daar zijn vaak regels aan verbonden, die in de Wet op de Kansspelen staan. In dit artikel lees je wat wel en wat niet mag.

 

link>>http://www.communicatiecoach.com/vakgebied_strategie_art_prijsvragen_loterijen.htm

The Earth is like one of those balls made of twelve pieces of skin.

Link naar reactie
  • 0

ff nog een laatste update van mij kant.

 

Het loopt inmiddels storm op mijn site en heb ook nog eens 2 sponsoren gevonden. De kosten heb ik eruit en maak nu zelfs winst terwijl het 1 grote grap was.

 

Aan publiciteit heb ik ook niks te klagen: Ben bij sbs, canvas radio 538 geweest, heb gister opnames gedaan voor tv noord en kom waarschijnlijk morgen in het AD.

 

Origenele ideeen kunnen nog steeds in Nederland

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 89 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.