Ik ben bezig om bepaalde artikelen te exporteren naar Turkije. De artikelen zijn ingevroren en moeten met geconditioneerd getransporteerd worden. Hierover moet ik een prijs indicatie hebben en wil graag meer informatie hierover.
Artikelen worden per pallet vervoerd en begin als eerst met 2 pallet, uiteraard wordt dit later een hele trailer. Gewicht van de pallet is ongeveer 250-300 kg.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
servetozturkk
servetozturkk
Hallo Allemaal,
Ik ben bezig om bepaalde artikelen te exporteren naar Turkije. De artikelen zijn ingevroren en moeten met geconditioneerd getransporteerd worden. Hierover moet ik een prijs indicatie hebben en wil graag meer informatie hierover.
Artikelen worden per pallet vervoerd en begin als eerst met 2 pallet, uiteraard wordt dit later een hele trailer. Gewicht van de pallet is ongeveer 250-300 kg.
Alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45616-geconditioneerd-transport-internationaal/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag