Wie kan mij helpen met een antwoord op mijn vragen.
Mijn personeel (Jan) is per 31 dec 2004 uit dienst/ontslagen.
Er zijn geen schriftelijke arbeidscontracten aanwezig die hij nu wel nidig heeft voor zijn ww-uitkering aanvraag. Nu wil ik met terugwerkende kracht dus zijn overeenkomsten maken.
Omdat het om een korte periode gaat met veel veranderingen weet ik niet welke data's ik moet opnemen in de contracten.
Het gaat om de volgende situaties;
De BV is per 12-9-2003 opgericht.
Jan is per 1-8-2003 in dienst gekomen. De BV was toen in oprichtingsfase. Per 12-9-2003 is hij dga geworden voor 25%. Ook per die datum staat hij ingeschreven in de kvk als bestuurder.
Per 1-8-2004 is hij uit het kvk-register geschreven, evenals de andere bestuurders/aandeelhouders.
Per 13-12-2004 heeft hij zijn aandelen verkocht aan mij. En per 31-12-2004 heb ik hem ontslagen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sp33dy
sp33dy
Wie kan mij helpen met een antwoord op mijn vragen.
Mijn personeel (Jan) is per 31 dec 2004 uit dienst/ontslagen.
Er zijn geen schriftelijke arbeidscontracten aanwezig die hij nu wel nidig heeft voor zijn ww-uitkering aanvraag. Nu wil ik met terugwerkende kracht dus zijn overeenkomsten maken.
Omdat het om een korte periode gaat met veel veranderingen weet ik niet welke data's ik moet opnemen in de contracten.
Het gaat om de volgende situaties;
De BV is per 12-9-2003 opgericht.
Jan is per 1-8-2003 in dienst gekomen. De BV was toen in oprichtingsfase. Per 12-9-2003 is hij dga geworden voor 25%. Ook per die datum staat hij ingeschreven in de kvk als bestuurder.
Per 1-8-2004 is hij uit het kvk-register geschreven, evenals de andere bestuurders/aandeelhouders.
Per 13-12-2004 heeft hij zijn aandelen verkocht aan mij. En per 31-12-2004 heb ik hem ontslagen.
ik hoor het wel van je.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4569-arbeidsovereenkomst-met-terugwerkende-kracht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag