Zojuist werden wij gebeld door een mevrouw. Ze vroeg wie er verantwoordelijk was voor ons contract met KPN. Mijn collega die de telefoon op nam was in de veronderstelling dat het iemand van KPN was.
Aangezien wij helemaal geen contract met KPN hebben en er afgelopen week ook al iemand belde in verband met ons contract met KPN, heb ik haar even door laten verbinden naar mij.
Ze stelde zich voor als mevrouw xxx van "MKB Office KPN Platinum", en vroeg gelijk of ik verantwoordelijk was voor de telefoonaansluiting. Uiteraard ben ik dat en ik vroeg haar of ze nogmaals kon vertellen van welk bedrijf ze was. Toen was het "MKB Office, wij zijn Platinum Business partner van KPN". Of ze even 2 minuten kon spreken over ons contract met KPN. Ik vertelde haar dat wij helemaal geen contract hebben met KPN. "Ook niet voor internet?" Nee, ook niet voor internet, wij doen geen zaken met KPN.
Toen verontschuldigde ze zich en zei ze dat ze ons uit hun bestand zou halen en wenste ze me nog een fijne dag. Ik wenste haar ook nog een fijne dag en toen werd de verbinding verbroken. Ze had mij door moeten verbinden naar het Bel-me-niet register, maar dat werd niet gedaan. Zij vermeldde overigens ook niet dat ze mij door ging verbinden. Dit had zij wel moeten doen. Blijkbaar werkt dit bedrijf niet aan de hand van het bel-me-niet register en daarmee overtreden ze de telecommunicatiewet.
Omdat ze ons onterecht benaderden alsof wij KPN klant zouden zijn, zich voorstellen op een manier waarop je al snel in de waan ben dat je iemand van KPN aan de lijn hebt en omdat ze zich niet aan het bel-me-niet register houden, heb ik nogal argwaan gekregen.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met dit bedrijf.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wouter Hol
Wouter Hol
Zojuist werden wij gebeld door een mevrouw. Ze vroeg wie er verantwoordelijk was voor ons contract met KPN. Mijn collega die de telefoon op nam was in de veronderstelling dat het iemand van KPN was.
Aangezien wij helemaal geen contract met KPN hebben en er afgelopen week ook al iemand belde in verband met ons contract met KPN, heb ik haar even door laten verbinden naar mij.
Ze stelde zich voor als mevrouw xxx van "MKB Office KPN Platinum", en vroeg gelijk of ik verantwoordelijk was voor de telefoonaansluiting. Uiteraard ben ik dat en ik vroeg haar of ze nogmaals kon vertellen van welk bedrijf ze was. Toen was het "MKB Office, wij zijn Platinum Business partner van KPN". Of ze even 2 minuten kon spreken over ons contract met KPN. Ik vertelde haar dat wij helemaal geen contract hebben met KPN. "Ook niet voor internet?" Nee, ook niet voor internet, wij doen geen zaken met KPN.
Toen verontschuldigde ze zich en zei ze dat ze ons uit hun bestand zou halen en wenste ze me nog een fijne dag. Ik wenste haar ook nog een fijne dag en toen werd de verbinding verbroken. Ze had mij door moeten verbinden naar het Bel-me-niet register, maar dat werd niet gedaan. Zij vermeldde overigens ook niet dat ze mij door ging verbinden. Dit had zij wel moeten doen. Blijkbaar werkt dit bedrijf niet aan de hand van het bel-me-niet register en daarmee overtreden ze de telecommunicatiewet.
Omdat ze ons onterecht benaderden alsof wij KPN klant zouden zijn, zich voorstellen op een manier waarop je al snel in de waan ben dat je iemand van KPN aan de lijn hebt en omdat ze zich niet aan het bel-me-niet register houden, heb ik nogal argwaan gekregen.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met dit bedrijf.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46027-ervaringen-mkb-officenl-kpn-platinum-partner/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag