Ik begeleid momenteel een traject waarbij we nu in contractonderhandelingsfase zitten. Er is een geheimhoudingsverklaring getekend en een draft contract opgesteld. Het contract verwijst naar een handboek en het contract bevat een artikel dat het handboek een integraal onderdeel is van de overeenkomst. Echterr, ik mag het alleen inzien op lokatie en krijg het pas na ondertekening.
Heb aangegeven hier niet mee akkoord te gaan en dat ik alle stukken van het contract ( dus ook het handboek en alle bijlagen) voor ondertekening wil ontvangen.
Mijn vraag is dus : is alleen inzage voldoende of kan ik mijn eis tot volledige afgifte hard,maken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Eluvation
Eluvation
Beste mensen,
Ik begeleid momenteel een traject waarbij we nu in contractonderhandelingsfase zitten. Er is een geheimhoudingsverklaring getekend en een draft contract opgesteld. Het contract verwijst naar een handboek en het contract bevat een artikel dat het handboek een integraal onderdeel is van de overeenkomst. Echterr, ik mag het alleen inzien op lokatie en krijg het pas na ondertekening.
Heb aangegeven hier niet mee akkoord te gaan en dat ik alle stukken van het contract ( dus ook het handboek en alle bijlagen) voor ondertekening wil ontvangen.
Mijn vraag is dus : is alleen inzage voldoende of kan ik mijn eis tot volledige afgifte hard,maken?
Bedankt voor het antwoord
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46105-handboek-integraal-onderdeel-contract-maar-pas-na-ondertekening-krijgen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag