• 0

Vruchtloze zoektocht naar fabrikant in cosmetische glazen flesjes CHINA/NL

Allereerst bedank ik u voor het lezen van mijn topic en mogelijke moeite om mij te helpen.

 

 

Momenteel ben ik bezig met het opzetten van een cosmetisch merk in Nederland. Het product dat ik wil verkopen is cactusolie (in glazen cosmetische flesjes). Ik heb al marktonderzoek gehouden en daaruit heb ik geconcludeerd dat het gieten van de cactusolie in glas, past bij mijn positionering/propositie/kwaliteit in plaats van plastic. De vorm van het flesje moet aanlokkelijk zijn en vrouwelijk zoals bij de meeste parfumflesjes met vormen, aangezien vooral vrouwen mijn doelgroep zijn.

 

Ik heb alibaba afgestruind naar fabrikanten die dit soort cosmetische glazen flesjes kunnen produceren, maar de meeste flesjes zijn niet geheel transparant of niet mooi gevormd of wel mooi gevormd maar van plastic gemaakt of soortgelijke materialen. De minimum aantallen bij een bestelling beginnen meestal vanaf 5 a 10.000 stuks wat te hoog voor mij is op dit moment. Ik wil graag kleinere aantallen afnemen en geleidelijk meer. Dit merk wil ik eerst via eigen netwerk bekend laten worden en via een webshop verkopen.

 

Mijn vraag naar iedereen is: Wie kan mij helpen bij het vinden van een geschikte fabrikant in China of de Benelux die mooie (parfumachtige lookalikes & transparante) cosmetische flesje kan produceren. Daarnaast is zakendoen in China een onbekende voor mij en ik weet dat er vele gevaren zijn. Graag tips of heeft iemand een contactpersoon/local agent die mij verder kan helpen? Ook fabrikanten in Nederland/België zijn welkom. Het is een moeilijke opgave vandaar dat ik mij richt tot dit forum in de hoop iets te vinden of een gouden tip te krijgen.

 

Help deze jonge startende ondernemer !

 

Alvast bedankt! ik hoor graag jullie reacties aan en u kunt me ook PM'en .

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mallen om glazen flesjes te laten maken zijn behoorlijk duur. Zelfs als het om 10.000 stuks zou gaan is die investering nog behoorlijk. En dan heb ik het over chineze prijzen, in Europa is het denk ik alleen haalbaar als je het over 100.000en hebt.

 

Machines die de flesjes maken hebben vaak soor carroesel (?) opstelling waardoor je ook nog eens meerder mallen nodig hebt van zelfde produkt. Even opstarten om 100 flesjes te maken is er dus ook niet 123 bij.

 

Dus ook wel weer begrijpelijk,

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.