Resultaat

Aanbevolen berichten

Beste topic Menace,

 

Vraag me inderdaad ook af welke plannen geconcretiseerd zijn m.b.v. HL.

Ik zelf zit ook in de startfase van een onderneming. Tijdens deze fase staat het expertise binnen dit forum hoog bij mij op de agenda. ik ben zelf in staat geweest 1 op 1 gesprekken te voeren met leden van HL. Dus om je te orienteren is het dus een fantastisch forum.

 

ik ben benieuwd welke leden kunnen vertellen over hun toegevoegde waarde van HL tijdens het "echte" ondernemen.

 

Groet JW

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie

Mij heeft het geholpen om informatie op te doen, ideeën te spiegelen en uiteindelijk heeft het ook geleid tot offline contact met verschillende leden.

Zeker in mijn beginperiode, toen ik nog een richting aan het zoeken was, had ik veel aan de contacten op dit forum, als een soort collega's waarmee je praat over luchtige zaken maar ook over echte ondernemerszaken zoals marketing, administratie etc.

 

Vanuit het netwerk ontstaan regelmatig initiatieven en samenwerkingen, of dit nu gewone inkoopopdrachten zijn of echte samenwerkingen, het gebeurt hier allemaal.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

Het is duidelijk dat een ieder hier veel informatie en advies kan opdoen. Maar ik ben eigenlijk zeer nieuwsgierig HL leden een onderneming gestart zijn....

 

Wellicht is het leuk om wat succes verhalen een plek te geven op dit forum. Want uiteindelijk draait het natuurlijk om de real thing!

 

Tot nu toe hebben nog niet zoveel HL leden hierop gereageerd, maar dat gaan ze nu waarschijnlijk wel doen.

 

;)

Link naar reactie
Maar ik ben eigenlijk zeer nieuwsgierig HL leden een onderneming gestart zijn....

 

Wil je weten of HL leden SAMEN een bedrijf zijn gestart of dat er mensen naar aanleiding van HL een bedrijf zijn gestart?

 

Dat laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk. HL kan wel helpen om de stap naar ondernemersschap te 'gemakkelijker' te laten verlopen, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand op deze site komt en dan denkt; 'laat ik ondernemer worden'.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

Maar ik ben eigenlijk zeer nieuwsgierig HL leden een onderneming gestart zijn....

 

Wil je weten of HL leden SAMEN een bedrijf zijn gestart of dat er mensen naar aanleiding van HL een bedrijf zijn gestart?

 

Dat laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk. HL kan wel helpen om de stap naar ondernemersschap te 'gemakkelijker' te laten verlopen, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand op deze site komt en dan denkt; 'laat ik ondernemer worden'.

 

die mensen zijn er wel, namelijk 12 en 15 jarigen (zoek maar eens op het forum, ik las 2 dagen terug nog zoiets, erg grappig). maar de vraag is of deze mensen ook echt de stap hebben gezet.

 

eigenlijk zou het hele actieve clubje samen een bedrijf moeten oprichten. met zoveel verschillende kennis kan er best een aardig bedrijf de grond uit worden gestampt.

Technisch innovator.

Link naar reactie

Precies er kan wel veel kennis worden verzameld, maar ook veel "eigenwijsheid" en dat is zeker geen garantie voor succes :D

Een netwerkorganisatie opzetten (zoals Qurium) loont dan meer denk ik. Maar goed er zijn wel meer samenwerkingen, zo werken Persoon van Trainingtime en Decorum/Blieck van Paragin op het gebied van opleidingen samen.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

zo werken Persoon van Trainingtime en Decorum/Blieck van Paragin op het gebied van opleidingen samen.

Klopt, en WelleKe en ik weer op dit moment samen aan een grote opdracht. Allemaal contacten die zonder Higherlevel.nl hoogstwaarschijnlijk nooit ontstaan waren. :)

 

René Persoon en ik kennen elkaar puur van Higherlevel.nl, en onze bedrijven zijn samen een nieuw bedrijf gestart, Remindo.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 78 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.