Momenteel heeft mijn webshop (opencart) een pagerank van 2.
Op zich redelijk denk ik? maar ik wil hier graag zo veel mogelijk uithalen.
Ik verkoop accessoires en kleding in het lagere segment.
Momenteel werk ik alleen aan SEO via gastbloggers die een artikel schrijven over onze shop op hun blog, welke ik vervolgens ook post op onze eigen blog (is dit schadelijk als in 'dubbele content')? De externe links zet ik op altijd op nofollow.
Ik zou graag meer aan linkbuilding doen maar ik lees dat een AB linkruil niet nuttig is, terwijl ik hiervoor veel uitnodigingen krijg. (ik vind het daarnaast niet zo professioneel staan om een linkpartnerpagina te hebben, of heb ik daar een verkeerd beeld bij?)
Ik heb maar 1 website dus een ABC ruil(of driehoekruil geloof ik?) is denk ik ook geen oplossing?
Ik lees vaak dat wanneer je goede content verspreidt dan vanzelf wordt gedeeld (seo), maar dat is erg lastig met zo'n commercieel bedrijf als een webshop.
Hebben jullie wellicht tips voor mij? Bedankt alvast
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
S. van Kessel
S. van Kessel
Momenteel heeft mijn webshop (opencart) een pagerank van 2.
Op zich redelijk denk ik? maar ik wil hier graag zo veel mogelijk uithalen.
Ik verkoop accessoires en kleding in het lagere segment.
Momenteel werk ik alleen aan SEO via gastbloggers die een artikel schrijven over onze shop op hun blog, welke ik vervolgens ook post op onze eigen blog (is dit schadelijk als in 'dubbele content')? De externe links zet ik op altijd op nofollow.
Ik zou graag meer aan linkbuilding doen maar ik lees dat een AB linkruil niet nuttig is, terwijl ik hiervoor veel uitnodigingen krijg. (ik vind het daarnaast niet zo professioneel staan om een linkpartnerpagina te hebben, of heb ik daar een verkeerd beeld bij?)
Ik heb maar 1 website dus een ABC ruil(of driehoekruil geloof ik?) is denk ik ook geen oplossing?
Ik lees vaak dat wanneer je goede content verspreidt dan vanzelf wordt gedeeld (seo), maar dat is erg lastig met zo'n commercieel bedrijf als een webshop.
Hebben jullie wellicht tips voor mij? Bedankt alvast
Webshop in accessoires en modemusthaves - http://www.webstash.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46347-seo-linkbuilding-vraag/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag