Jump to content

NielsVos

Senior
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Man
  • Address
    Pastoor Ossestraat 50, Bornerbroek, 7627PM, Netherlands
  • Country
    Nederland
  • First name
    Niels
  • Last name
    Vos
  • Company or organization name
    Webdesign-Twente
  • Website address
  • How did you find us:
    zoekmachine
  • Blog

Register

  • What age group do you belong to?
    ^25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
    commercie en marketing
    ondernemingsplannen
    innovatief ondernemen

Company info

  1. Helemaal niks aanmerken of "iemand die zijn eigen brakke aan geen enkele SEO-eisen voldoende site Internet Marketing Universiteit noemt" lijkt me nogal een verschil. Er is altijd wel wat aan te merken op een website en iedereen gebruikt zijn eigen methodes aan de hand van zijn/haar eigen benchmarks. Wie weet heeft Tonny Loorbach aan de hand van benchmarks zelf een eigen succesformule ontwikkelt? (Ook al is zijn website 'wel' correct ingericht) Wanneer is bijvoorbeeld een landings page correct? Wanneer die converteert of wanneer die 100% correct is en niet converteert? Wanneer mag je jezelf een SEO-specialist noemen? Als je de basis kent en de menigte achterna loopt of als je inkomend verkeer kunt vertienvoudigen ongeacht je (whitehat)methodes?
  2. Ik ga het niet eens proberen - iemand die zijn eigen brakke aan geen enkele SEO-eisen voldoende site Internet Marketing Universiteit noemt en daar zijn eBookje met veel hoofdletters en vetgedrukte tekst in ruil voor emailadressen gaat promoten kan van mij op voorhand heel, heel diep in de mest zakken... ;) Wanneer je zo'n beschuldiging durft te maken zorg dan op zijn minst dat je eigen SEO wel correct is? Iemand erop attenderen dat zijn SEO-concept niet correct is, terwijl er niets mis is met de opbouw en inner-linkingstructuur van die website? -Correct en effectief gebruik van converterende drip campagnes. -E-mail marketing. -Content marketing. -Webinars. -Landing pages. -Interactie met de bezoekers. and the list goes on....
  3. Het aanmelden is gratis :) Het uurtje wat je erin moet steken om een profiel aan te maken en volledig 100% in te stellen kan wel gefactureerd worden. Blijkbaar zijn ze daar 5 uur bezig met het aanmaken/aanmelden en vragen ze € 140 p/u? Klinkt nogal onrealistisch of ze hebben meerdere profielen aangemaakt. Zolang het niet zwart op wit staat hoef je je niet druk te maken? Maar volgens mij kan een e-mail met een bevestiging al bindend zijn?
  4. Kijk naar de concurrent, wat doet de concurrent om de klanten binnen te halen? Adverteren? Discounts? Natuurlijk hebben veel lokale onderhoudsgarages al een bepaalde klantenkring opgebouwd. Als ik mij niet vergis was er vroeger een actie van "Carglass". Sterretje laten repareren en een gratis setje Bosch ruitenwissers? Volgens mij stapten zeer veel mensen over de drempel heen om wat te doen aan een sterretje dankzij die actie. Je kan overwegen om ook zo'n soort actie te starten met online-/offline marketing. etc..
  5. Eens! Een normaal/redelijk persoon handelt de zaken netjes af. Maar je zult maar te maken krijgen met een "sneue sukkel"? Dan lijkt mij preventie beter zodat er nooit een geschil zal plaatsvinden.
  6. Dat is ook nog een spannende kwestie, veelal wordt de domeinnaam geregistreerd op naam van de webbouwer. Indien je in een conflict komt moet je niet vergeten dat je dan vaak totaal geen recht hebt op de domeinnaam. Kun je overigens gemakkelijk controleren via sidn.nl. De hostingprovider is verplicht om een EPP-token af te geven indien je vraagt om een verhuizing. Het probleem is alleen dat je alleen recht hebt op zo'n code indien je de registrant bent van de domeinnaam...
  7. Eens! Daar komt nog eens bij dat Facebook een bepaald algoritme gebruikt om je berichten te promoten bij zoveel mogelijk mensen/vrienden en daar weer vrienden van. Als blijkt dat je content niet geliked/geshared wordt omdat je allemaal likes hebt van nepaccounts uit Indonesië zul je ook minder getoond worden in de timeline.
  8. Is denkbaar dat een site in Bangkok niet primair op Nederland is gericht? De vetgedrukte woorden moeten je interpretatie van het antwoord verduidelijken.
  9. Dag, De website ziet er prima uit. Het enige wat ik zou veranderen is wanneer ik bijvoorbeeld opzoek ga naar een ontwerper ik eerder kies voor een Nederlandstalige website dan een Engelstalige website. Hoeft natuurlijk niet voor iedereen zo te zijn, maar misschien dat je de website ook nog in het Thais kunt realiseren? Groeten, Niels
  10. Twee bladzijden converteren? Zie onderstaand:
  11. Ik zou wegblijven bij de gratis software van Freewebs, Weebly en Wix... Je maakt gemakkelijk en snel een website, maar wanneer je eenmaal gaat groeien dan kom je erachter dat deze gratis website software niet meer gaat werken en dan moet je alles converteren naar een nieuwe website. Een website met een content-management-systeem verschilt nogal. OpenSource vind ik persoonlijk een geschikte keuze omdat de community het systeem voor je update. Professionele webdesigners vragen tussen de 850 en 1500 euro voor een CMS met een design op maat. (huisstijl) Vaak betaal je dan ook nog onderhoudskosten 30 p/m. Hoeft overigens niet altijd zo te zijn. Je kunt ook overwegen om het te laten maken door een wizzkid, die even een gratis template omzet in een website met je eigen kleuren.. voor +/- 300 euro. Vind je je huisstijl niet zo belangrijk dan kun je altijd nog kiezen voor een gratis OpenSource website met WordPress. Binnen 5 minuten online en hier een template overheen zetten met een aantal klikken. Je kunt trouwens ook gewoon diverse vrijblijvende offertes aanvragen om de prijzen te vergelijken. Met vriendelijke groet, Niels
  12. Dag Mike Siem, Ik vind dat de webshop er overzichtelijk uitziet. Opbouwende kritiek: - Persoonlijk vind ik het mooi dat je hetzelfde formaat van de foto's aanhoudt en een overal een witte achtergrond. (Hierdoor oogt het direct professioneel) - Als ik nu door je catalogus scroll dan wordt ik vrij afgeleid door de grote bestel-buttons waardoor ik niet meer op de producten ga letten. Ik denk wanneer je ze iets kleiner maakt en centreert of rechts uitlijnt dat je de nadruk meer op je producten kunt leggen. Met vriendelijke groet, Niels Vos
  13. Dag Michael, Ik mis nog een beetje het nut van de applicatie? Wat is de toegevoegde waarde voor de marketeer die al data binnenkrijgt via Analytics? Ik maak al vaak gebruik van benchmarks met heatmaps, deze worden opgesteld aan de hand van het tracken van het oog. Dus puur om te onderzoeken of call-to-actions goed opvallen binnen artikelen en hoe men advertenties bekijkt etc. In principe lijkt het mij dubbelop om een heatmap op te stellen van de links waar men op klikt? Of vat ik misschien het idee verkeerd op? Ik krijg namelijk al de rauwe data binnen van het aantal kliks per link en welke links wel of niet converteren. Zou u interesse hebben in een applicatie als deze? Je moet mij overtuigen waarom ik nou precies deze heatmaps moet maken aangezien ik ook rauwe data van analtyics kan uitlezen. Platvormen waarvoor dit ondersteund wordt? Indien je het aan gaat bieden zou ik het aanbieden voor de grotere OpenSource-systemen waaronder: WordPress, Joomla & Drupal. Succes met het idee! Groeten, Niels
  14. Dag Schaakspeler, Ik denk dat uitgevers weinig interesse zullen tonen voor een startende webshop met weinig bezoekers en die over een klein sociaal kanaal beschikt. Een wekelijkse tweet/FB posts en blogposts levert ze veel te weinig op voor een startkapitaal van 5000 euro. Eveneens is een videorecensie leuk, maar hoeveel mensen bekijken deze reviews? Aangezien je uitgevers daadwerkelijk wilt overtuigen lijkt me een bepaalde dropship-constructie de meest kanshebbende methode om te starten zonder startkapitaal. Groeten, Niels
  15. Dag Johan, Ik kan het vragenlijstje niet invullen omdat ik geen externe partij heb ingehuurd voor mijn website, maar ik kan wel mijn ervaring delen wat ik veelal ben tegengekomen bij bestaande klanten. Een groot gedeelte van de ondernemers beschikt niet over de technische kennis om een website te onderhouden, laat staan om een OpenSource content-management-systeem te beheren. Mensen vragen om zekerheid en betrouwbaarheid. Ze willen direct hulp indien het nodig is en ze willen een stabiele partner die helpt met het online gedeelte van hun onderneming. Terugkerende onderhoudskosten worden vooral geaccepteerd door de "grote" bedrijven en ik merk dat mensen voor een websitebouwer kiezen die vertrouwen geeft en heeft laten zien dat deze het ook bij andere ondernemingen(concurrenten) waar kan maken. Het komt ook veelal voor dat mensen een webbouwer vinden doordat ze aan personen uit de omgeving gaan vragen wie ze hiervoor moeten benaderen. Hopelijk kun je wat met deze informatie! Groeten, Niels
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept