Ik heb de mogelijkheid met 20% in een bedrijf in te stappen die door twee partners opgericht is.
Op aandeelhouders level zijn 85% nodig voor alle beslissingen. Helemaal prima.
Op bestuurderslevel zou ik geen functie krijgen, echter ben ik de manager voor het dagelijkse leiden van de bedrijf.
Er wordt wel in de statute opgenomen dat ze mij niet kunnen ontslaan.
Het geeft me een raar gevoel dat ik wel de dagelijkse leiding heb, maar geen zeggen op bestuurders niveau.
Er bestaat wel vertrouwen dat wij alle op een lijn zitten wat wij met de bedrijf willen bereiken (werken al jaren samen), maar ik vraag me af of dit een gezonde verdeling is.
Hoor het graag, ben blij met alle meningen en advies, dit is nieuw terrein voor mij.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
adehaas
adehaas
Beste Highlevelers,
ik heb moeite met het volgende onderwerp:
Ik heb de mogelijkheid met 20% in een bedrijf in te stappen die door twee partners opgericht is.
Op aandeelhouders level zijn 85% nodig voor alle beslissingen. Helemaal prima.
Op bestuurderslevel zou ik geen functie krijgen, echter ben ik de manager voor het dagelijkse leiden van de bedrijf.
Er wordt wel in de statute opgenomen dat ze mij niet kunnen ontslaan.
Het geeft me een raar gevoel dat ik wel de dagelijkse leiding heb, maar geen zeggen op bestuurders niveau.
Er bestaat wel vertrouwen dat wij alle op een lijn zitten wat wij met de bedrijf willen bereiken (werken al jaren samen), maar ik vraag me af of dit een gezonde verdeling is.
Hoor het graag, ben blij met alle meningen en advies, dit is nieuw terrein voor mij.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag