• 0

Adverteren is doneren giro 555

Op www.internet1.nl zijn wij vandaag begonnen met een veilingsite. Particulieren en bedrijven kunnen een produkt of dienst aanbieden en de hoogste bieder betaalt direct aan giro 555. Wij hebben deze site belangeloos opgezet en hebben geen marketingbudget. Wie helpt ons mee de site tot een succes te maken?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0
Persvoorlichting is geheel belangeloos verzorgd door Zorg en Veiligheid.

 

Ruchtbaarheid geven wordt toch al gedaan dan? :)

 

In het algemeen: ben je niet bang dat mensen even 'Giro 555-moe' zijn? Zou je het niet algemener in kunnen zetten, voor allerlei goede doelen? En dan telkens op een bepaald thema inspelen, direct en actueel. In mijn ogen ben je nu te laat, de hype van giro 555 waar je op in wilt spelen is voorbij...

Link naar reactie
  • 0

Blijft helaas teveel aan de verkeerde strijkstok hangen. Jammer is dat inderdaad was ik al bang voor!

 

Ze moeten van dat giro 555 1 donatie punt maken en daar dan een verdeelsleutel op los laten voor de zelfhulporganisatie. Vervolgens een goede accountant erop zetten die vervolgens wordt gecontroleerd door een andere belangrijke organisatie. Eens per jaar een jaarverslag maken die publiekelijk opgevraagd kan worden door iedereen waarin staat hoe het geld is verdeeld. Natuurlijk moet het plaatje van de kosten zo laag mogelijk blijven dat begrijpen jullie wel.

 

Zou dit werken?

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
  • 0

Ze moeten van dat giro 555 1 donatie punt maken en daar dan een verdeelsleutel op los laten voor de zelfhulporganisatie. Vervolgens een goede accountant erop zetten die vervolgens wordt gecontroleerd door een andere belangrijke organisatie. Eens per jaar een jaarverslag maken die publiekelijk opgevraagd kan worden door iedereen waarin staat hoe het geld is verdeeld. Natuurlijk moet het plaatje van de kosten zo laag mogelijk blijven dat begrijpen jullie wel.

 

Zou dit werken?

 

Volgens mij is dit nu precies wat giro 555 is! ::)

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
  • 0

Ik had zoiets ook al bedacht in deze thread.

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=38;action=display;threadid=6102

 

Ik begrijp inderdaad niet dat hier geen notaris samen met een bank iets voor bedenkt. Ik ben heel nieuwsgierig hoe zo'n pot met geld straks nou precies uitgegeven gaat worden. Is waarschijnlijk zo op te googlen, zal ook wel goed in elkaar zitten (neem ik aan) Maar...wie tja, gaat dat allemaal beslissen en waar zal het geld allemaal terecht komen.. En wat een leuke job moet dat zijn, lekker ander mansgeld uitgeven en mensen blij maken.

 

Perry

 

 

Link naar reactie
  • 0

Over een jaar hebben we een netwerk reportage over het geld dat nooit op zijn plek gekomen is.

En dat vooral de rijke landen nog geen 2% van het beloofde geld beschikbaar hebben gesteld.

 

deel het geld ter plekke uit (stempel met 7 dagen inkt op hun kop) en laat de mensen zelf hun doel bepalen.

 

Link naar reactie
  • 0
Ze moeten van dat giro 555 1 donatie punt maken en daar dan een verdeelsleutel op los laten voor de zelfhulporganisatie. Vervolgens een goede accountant erop zetten die vervolgens wordt gecontroleerd door een andere belangrijke organisatie. Eens per jaar een jaarverslag maken die publiekelijk opgevraagd kan worden door iedereen waarin staat hoe het geld is verdeeld. Natuurlijk moet het plaatje van de kosten zo laag mogelijk blijven dat begrijpen jullie wel.

 

Zou dit werken?

 

Volgens mij is dit nu precies wat giro 555 is!

 

Helaas niet er zijn nog genoeg organisaties die hard geld nodig hebben en die niet in die verdeelsleutel zitten. Die organisaties klagen natuurlijk omdat mensen niet meer willen geven na de aktie van giro 555 voor Azie. ::)

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
  • 0

<>

 

Ging het maar zo makkelijk.

 

Sinds kort heb ik kennis met een Ghanees die koning is van een stam in Ghana. Je wil niet weten waar hij tegen aan loopt om daar iets ter plekke voor elkaar te boksen. Corruptie is één. Dan heb je nog de uiteindelijke uitvoering. Als je iemand opdracht geeft, mag je blij zijn als het 6 maanden later gebeurd is. En dan heb je al betaald:-) Of het is gebeurd, maar hebben ze een gat geslagen voor een put waar zich geen water bevind. Ik moet nog heel wat verhalen te horen krijgen. Wil hem helpen met het opzetten van een stichting. Vind het wel boeiend om het uitgeven van geld aan dit soort landen eens van dichterbij te mogen ervaren.

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

<>

 

Ging het maar zo makkelijk.

 

Sinds kort heb ik kennis met een Ghanees die koning is van een stam in Ghana. Je wil niet weten waar hij tegen aan loopt om daar iets ter plekke voor elkaar te boksen. Corruptie is één. Dan heb je nog de uiteindelijke uitvoering. Als je iemand opdracht geeft, mag je blij zijn als het 6 maanden later gebeurd is. En dan heb je al betaald:-) Of het is gebeurd, maar hebben ze een gat geslagen voor een put waar zich geen water bevind. Ik moet nog heel wat verhalen te horen krijgen. Wil hem helpen met het opzetten van een stichting. Vind het wel boeiend om het uitgeven van geld aan dit soort landen eens van dichterbij te mogen ervaren.

 

Perry

De bedoeling is dan dat je het geld aan iedereen uitdeelt, niet aan handige harry's die er iets voor moeten doen.

Geef je mensen direct geld kunnen ze zelf bepalen of ze zich onder de tafel zuipen, hun auto laten repareren, de hut opnieuw opzetten, enz enz

 

@Perry je kunt beter niet teveel in dit soort zaken duiken, ik weet uit ervaring dat het slecht is voor je gezondheid.

Je komt voor morele dilema's te staan die niet leuk zijn.

Link naar reactie
  • 0

<<@Perry je kunt beter niet teveel in dit soort zaken duiken, ik weet uit ervaring dat het slecht is voor je gezondheid.

Je komt voor morele dilema's te staan die niet leuk zijn.>>

 

Ja, dank je. Maar het is wel iets wat je in je leven een keer moet hebben ervaren, althans zo zie ik het. Ook al zegt iedereen NIET DOEN! Kan ik het vaak toch niet laten. Gek hé

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

Idee van ons is ook om dit in de toekomst inderdaad voor meerdere doelen te gaan gebruiken... het lijkt mij gewoon aardig dat spullen om worden gezet in geld... zo kan iedereen een steentje bijdragen...

 

alleen hadden we geen kant en klare site liggen en moest die dus in de avonduren gebouwd worden.. je wil t toch goed aanpakken...

 

misschien zijn mensen inderdaad een beetje giro 555 moe, maar goed... ik probeer in ieder geval een steentje bij te dragen.. dus heb je iets te veilen? gewoon plaatsen.. je voelt t niet in je portemonee en je kan toch een leuk bedrag bijdragen... ik hoop echt dat t wat wordt.. als er toch eens een paar duizend advertenties staan levert het heel wat op...

Link naar reactie
  • 0
In het algemeen: ben je niet bang dat mensen even 'Giro 555-moe' zijn? Zou je het niet algemener in kunnen zetten, voor allerlei goede doelen? En dan telkens op een bepaald thema inspelen, direct en actueel. In mijn ogen ben je nu te laat, de hype van giro 555 waar je op in wilt spelen is voorbij...

 

Dat is een goed idee! Iedere keer een ander doel! Daar kun je wel free publicity mee genereren. Heb je daar ervaring mee?

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 186 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.