• 0

Informal Investor zoekt serieuze ondernemers met businessplan

Ik ben 21, studeer Rechten. Ik ben in de leer bij mijn vader, laat ik het zo zeggen. Hij is consultant, heeft grote projecten gedaan bij onder meer Coca-cola, Philips, DSM e.d. (www.muschconsulting.nl).

Ben bij hem begonnen een jaar of twee geleden met administratie, daarna steeds meer gaan doen (boekhouding, jaarverslagen, contacten onderhouden, enz).

 

Nu ben ik degene die voor RVM Participaties alles doet met de ondernemers. Alles koppel ik terug aan mijn vader, dan overleggen wij en dat koppel ik weer terug aan de ondernemer.

 

Het plan om die bijeenkomst te organiseren is nog niet helemaal klaar, vandaar dat ik niks kan zeggen.

 

Ik heb al meerdere gesprekken gehad met ondernemers. Ik hoop dat via dit forum meerdere gesprekken volgen en hopelijk ook een vruchtbare samenwerking.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hai beste RVM,

 

ikzelf zit met mijn compagnion in de startfase van een onderneming.

Ik zal vanmiddag een profiel van de onderneming in je (hot)mailbox droppen. Wellicht kunnen we elkaar treffen om een verkennend gesprek te voeren.

 

Met vriendelijke goeten,

 

Jan Willem.

 

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie
  • 0

Hmm, ik heb zo mijn bedenkingen. Higherlevel is een discussieforum. Geen marktplaats voor hijgerige kapitaalzoekers en vage investeerders.

 

Dat investeerders meedoen aan de discussies en op die manier hun kennis overdragen op de jongere garde is prima. Dat daardoor persoonlijke contacten ontstaan, die onbedoeld lijden tot participaties vind ik geweldig. Maar daar moet het bij blijven. Zodra het hier een soort hoerenbuurt wordt voor kapitaalvragers en kapitaalaanbieders haak ik af. Dat lijdt nergens toe en creëerd veel te veel hebzucht. Weg lol.

 

Dus wat mij betreft is dit topic ongepast en mag het wat mij betreft in zijn geheel verwijderd worden.

 

Jan Willem is wat mij betreft van harte welkom. We kunnen vast het één en ander van hem leren, anders hij wel van ons.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Zoals het hoofd van dit topic al aangeeft hoort dit eigenlijk bij vraag en aanbod. Ben ik het helemaal mee eens.

 

Al komt er uit dat het gaat om de organisatie van een bijeenkomst tussen investeerders - startende ondernemers. Wellicht is een aanpassing van de tread dan ook wenselijk.

 

...helemaal klaar, vandaar dat ik niks kan zeggen.

 

komt niet lekker uit de verf, vandaar ook waarschijnlijk het gekneus van de lezers. Want als je het niet helemaal kunt zeggen, kun je beter helemaal niets zeggen.

 

...Higherlevel is een discussieforum. Geen marktplaats voor hijgerige kapitaalzoekers en vage investeerders.

 

Inderdaad zijn er andere plekken waar je terecht kunt met dit soort vraagstukken. Ik zou haast zeggen neem eens een kijkje op de site van De Witte.

 

...allergisch voor 'ondernemingen' met slechts een hotmailadres, ..

 

Tot nu toe heb ik nog geen enkele "opbouwende kritiek" ,zoals het hier op higherlevel in mijn ogen aan toe zou moeten gaan, mogen lezen.

 

Sommige opmerkingen slaan in mijn ogen volledig de plank mis, het gaat hier niet om de persoon / poster in kwestie voor z'n schenen te trappen, maar om hem te helpen en niet te kneuzen.

 

Als er slechts iemand RVM had verteld dat hij op deze manier niet echt professioneel overkomt, hem wat advies had gegeven om zijn vraag / aanbod iets genuanceerder te posten was ik vandaag ;D geweest.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 83 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.