• 0

Bedrijfsfilm van Kantoorruimte Vinden

Omschrijving van je concept:

Op Kantoorruimtevinden.nl kunnen ondernemers gratis een werkplek vinden op basis van budget en behoefte. Dit kan door direct op aanbieders te reageren of een algemene zoekopdracht te plaatsen.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Website laten maken en bedrijfs animatie video laten ontwerpen. Ook is de website door middel van SEO erg goed vindbaar in Google.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil met deze website graag ondernemers een overzicht bieden van werkplekken die voldoen aan hun budget en wensen. Door middel van een zoekopdracht te plaatsen bij meerdere aanbieders kunnen zij beter vergelijken.

 

Dit allemaal op een website, en daardoor hoeft de ondernemer zelf niet actief te zoeken in de markt.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Een beter overzicht voor ondernemers doordat ze specifieker kunnen zoeken op basis van budget en behoeften.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik zou graag feedback willen ontvangen op de bedrijfsfilm (

), en over de website die ook onlangs vernieuwd is.

 

 

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het komt op mij een beetje vreemd over als ik op een website voor kantoorruimte zoekresultaten met de titel "kantoorruimte" krijg, die vervolgens als ik doorklik "winkelruimte" blijken te zijn. Dan haak ik af, ik heb geen zin om alle gevonden panden aan te klikken om te zien of het echt wel om kantoorruimte gaat.

 

Als ik een pand bekijk, zie ik bij een pand de vakjes Prijs, Type en M2, waarvan alleen Type is ingevuld. En waarom bij een ander pand "m2 op aanvraag"? Is dat geheim?

 

De pagina onder de "Gezocht" menu-keuze vind ik een beetje flauw. Met dit soort summiere informatie over de getoonde zoekopdrachten zou ik geen abonnement bij je afsluiten.

 

De linkjes naar de Algemene Voorwaarden en het Privacy Statement onderin werken niet. Daardoor kan ik ook geen KvK nummer vinden. En een telefoonnummer zou wat meer vertrouwen kunnen wekken.

Link naar reactie
  • 0

Van een GoAnimate-video passen er méér dan 13 in een dozijn. Je moet een heel sterk verhaal of een uitzonderlijk goed scenario hebben om daarmee te binden en boeien.

 

Daar mis ik iets in je propositie. Bij een bijzaak die een halve waarheid is (veilig want we hebben een SSL-certificaat), haakte ik in de video definitief af.

 

Wat er bleef "hangen", overtuigt me niet: "Goedkoper want geen tussenpersoon." Nee, maar er zit wel een website tussen.

 

Ik denk dat je iets te veel voordelen hebt willen stapelen. Haal daarvan een paar weg en maak van de voordelen die overblijven ook daadwerkelijk voordelen. Focus.

Link naar reactie
  • 0

Het komt op mij een beetje vreemd over als ik op een website voor kantoorruimte zoekresultaten met de titel "kantoorruimte" krijg, die vervolgens als ik doorklik "winkelruimte" blijken te zijn. Dan haak ik af, ik heb geen zin om alle gevonden panden aan te klikken om te zien of het echt wel om kantoorruimte gaat.

 

Als ik een pand bekijk, zie ik bij een pand de vakjes Prijs, Type en M2, waarvan alleen Type is ingevuld. En waarom bij een ander pand "m2 op aanvraag"? Is dat geheim?

 

De pagina onder de "Gezocht" menu-keuze vind ik een beetje flauw. Met dit soort summiere informatie over de getoonde zoekopdrachten zou ik geen abonnement bij je afsluiten.

 

De linkjes naar de Algemene Voorwaarden en het Privacy Statement onderin werken niet. Daardoor kan ik ook geen KvK nummer vinden. En een telefoonnummer zou wat meer vertrouwen kunnen wekken.

 

Bedankt voor je feedback. De data die je bij een pand ziet is op basis die de makelaar invult, daar heb ik zelf geen invloed op.

 

Overigens zijn niet alleen de zoekopdrachten waar je als makelaar toegang tot krijgt, maar ook een eigen profielpagina die je mag aanmaken en alle panden die je op de website mag zetten (leads die reageren krijg je ook toegang tot).

 

@Peter Dat is inderdaad een bug. Bedankt voor het melden.

 

@Ward Ik denk dat het wel een duidelijk verhaal is. Vergelijken tussen aanbieders om het beste aanbod te ontvangen voor je wensen en budget.

 

Een website is overigens iets anders dan een tussen persoon. Wij verdienen aan de makelaars kant, en niet aan de ondernemer die op zoek is naar kantoorruimte.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

De data die je bij een pand ziet is op basis die de makelaar invult, daar heb ik zelf geen invloed op.

Waarom niet? Je kunt toch eisen stellen aan de kwaliteit van die gegevens? En regelmatig controleren en terugkoppelen?

 

Als ik een serieuze aanbieder van kantoorruimte zou zijn en ik zou jou moeten betalen om mijn panden te adverteren, zou ik niet blij worden als ik vervolgens tot de ontdekking kom dat bezoekers afhaken omdat ze in plaats van kantoren ook winkels, boten en weet ik wat nog meer tegenkomen ...

Link naar reactie
  • 0

Zet voor jezelf eens op een rijtje waarom iemand jouw site zou moeten gebruiken ipv bijvoorbeeld een Fundainbusiness (vergelijk http://www.fundainbusiness.nl/kantoor/amsterdam/ met jouw resultaten), en probeer daar naar jezelf eerlijk over te zijn.

 

ps filmpje niet gekeken, ik zou ook geen reden kunnen vinden WAAROM ik op jouw site dat filmpje zou moeten bekijken.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.