Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik een fout in mijn aangifte heb gemaakt. Ik heb bij een aantal facturen de verkeerde maand in gevuld. Waardoor ik nu geld terug krijg ipv dat ik moet betalen.
Ik heb vandaag gebeld met de belastingdienst, daar zeiden ze dat het geen probleem was en dat ik ook geen suppletie hoef te maken, omdat het ik de wijziging gewoon kan verrekenen met het volgende kwartaal, zolang dat maar binnen hetzelfde boekjaar gebeurt.
Het verschil is echter best wel een hoog bedrag.
De factuurbedragen kloppen dus wel, alleen de factuurdata klopt niet.
Klopt het wat ze bij de belastingtelefoon zeggen of moet ik wel degelijk actie ondernemen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Hallo,
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik een fout in mijn aangifte heb gemaakt. Ik heb bij een aantal facturen de verkeerde maand in gevuld. Waardoor ik nu geld terug krijg ipv dat ik moet betalen.
Ik heb vandaag gebeld met de belastingdienst, daar zeiden ze dat het geen probleem was en dat ik ook geen suppletie hoef te maken, omdat het ik de wijziging gewoon kan verrekenen met het volgende kwartaal, zolang dat maar binnen hetzelfde boekjaar gebeurt.
Het verschil is echter best wel een hoog bedrag.
De factuurbedragen kloppen dus wel, alleen de factuurdata klopt niet.
Klopt het wat ze bij de belastingtelefoon zeggen of moet ik wel degelijk actie ondernemen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47568-fout-in-aangifte/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag