Ik heb een BV die lange tijd in zwaar weer is. De meeste schuldeisers zijn betaald op twee partijen na.
De bank krijgt nog een € 100.000 en een andere partij € 3000,--
Momenteel komt er niks meer binnen. Onlangs faillissement aangevraagd, maar de rechter gaf aan wie mij dit geadviseerd heeft. Ik kon het beter intrekken aangezien de curator niet eens een salaris eruit kon pakken. Hij gaf als tip laat de partijen het faillissement aanvragen of stop het bedrijf.
Ik sta prive voor een stuk borg zo'n € 30.000. Wat moet ik nu dan doen ?
Ik heb toch niet voor niets een BV gestart en niet bewust voor de ellende gekozen. Als ik stop dan heb ik € 103.000 schuld. Iemand ervaring hier mee ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
iedereen
iedereen
Ik heb een BV die lange tijd in zwaar weer is. De meeste schuldeisers zijn betaald op twee partijen na.
De bank krijgt nog een € 100.000 en een andere partij € 3000,--
Momenteel komt er niks meer binnen. Onlangs faillissement aangevraagd, maar de rechter gaf aan wie mij dit geadviseerd heeft. Ik kon het beter intrekken aangezien de curator niet eens een salaris eruit kon pakken. Hij gaf als tip laat de partijen het faillissement aanvragen of stop het bedrijf.
Ik sta prive voor een stuk borg zo'n € 30.000. Wat moet ik nu dan doen ?
Ik heb toch niet voor niets een BV gestart en niet bewust voor de ellende gekozen. Als ik stop dan heb ik € 103.000 schuld. Iemand ervaring hier mee ?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag