• 0

Wat vinden jullie niet goed op mijn webshop: ledshop-groenovatie.com

Omschrijving van je concept:

We hebben sinds een paar maanden een BiedMeer webshop over Ledverlichting.

We importeren zelf en proberen het laagste prijs te houden door veel tegelijk in te kopen.

 

Kijk ook even bij onze LED-strips http://www.ledshop-groenovatie.com/led-strips

 

Mijn vragen:

1. Wat vinden jullie niet goed op mijn webshop: www.ledshop-groenovatie.com.

2. Logo: Wat is uw indruk als u het logo van LEDshop Groenovatie ziet.

3. Plaatjes, en foto's: zijn deze duidelijk en relevant, moet ik mijn stijl veranderen?

4. Teksten: zijn deze te lang, kort, duidelijk, niet nuttig enz...

5. De opbouw van de website: Zijn de categorieën van producten duidelijk en overzichtelijk?

6. Is het duidelijk dat de webshop gericht is op Zakelijke en Particuliere klanten?

 

Heeft u andere punten dan verneem ik dat graag van jullie.

 

Graag eerlijke feedback, zodat ik hieraan kan werken.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De webdesign aanpassen naar eigen smaak. Producten toevoegen, Teksten schrijven, SEO optimaliseren, Linkbuilding etc.

Nu heb ik feedback nodig om mijn website te verbeteren.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Kijken wat er fout is aan de site. Is deze makkelijk te overzien of moet het menu anders of foto's en banners etc.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Wij hebben bij de meeste producten 360 graden foto's en video's. Graag willen we ook weten van jullie of we ons wel genoeg onderscheiden?

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat ik feedback terug krijg over jullie eerste indruk en op mijn vragen of meer tips waaraan ik kan werken.

 

 

 

Webshop: www.112led.nl

Webshop: www.ledshop-groenovatie.com

Zakelijke klanten: www.groenovatie.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

@Richard

Oke dan heb ik dat verkeerd begrepen, dank voor je feedback!

 

@Highio

Heb niet gevraagd voor positieve feedbacks, ze kregen de kortingsbon voor een review. Gekocht: Nee, Gestimuleerd: Ja, Illegaal: Nee.

 

Het aantal branduren wordt door de fabrikant opgegeven, die ook documenten van deze tests levert.

 

Bedoel je dat ledshop-groenovatie.com te lang of moeilijk te onthouden is?

Webshop: www.112led.nl

Webshop: www.ledshop-groenovatie.com

Zakelijke klanten: www.groenovatie.com

Link naar reactie
  • 0

Ik heb de produkten een beetje doorgelopen en valt een aantal dingen op

 

- Energie labels die niet correct zijn (A++ bijvoorbeeld terwijl de lichtbron rond 80lm/w is)

- Aansluitingen op drivers (kabels) die niet correct zijn gemonteerd zijn in de trekontlasting op de isolatie (verplicht)

- connectoren zonder trekontlasting (onveilig en is verplicht)

- TUV produkten maar zonder TUV nummer. Niet te controleren dus.

- Geen testrapporten door onafhankelijke testinstituten

- Geen specificities van de leds zelf (2835 betekend niet veel meer dan het type led of afmetingen van de led. De kwaliteit die je claimt is enkel door verdere specificities te bepalen of controleren) LM79? LM80? L70?

- Geen IES/Ldt files

- Garantie van 2 jaar is erg karig, daar krijg je geen grote klanten meer mee

- Prijzen zijn niet echt concurrerend, staffels al helemaal niet van wat ik kan zien.

 

Voor de particulier die er 1 of 2 wil proberen of gebruiken OK, maar voor industriele/professionele klanten schiet de website denk ik behoorlijk te kort nog.

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ga even kriskras over je site heen dus onderstaand is niet heel gestructureerd:

 

Ik zou wat meer onderscheid maken tussen de verschillende elementen op je site

 

Wat zijn je belangrijkste paginaelementen?

 

Ik denk, afhankelijk van het soort pagina, je menubalk bovenin. Die valt totaal niet op bij mij. Maak hem onderscheidend van de rest zodat je aanbod zichtbaar wordt.

 

Verder je bestelknop op een productpagina. Je social buttons hebben een kleur, maar je bestelknop niet. Verkeerde focus voor een bezoeker. En nee, niet dezelfde kleur als je menubalk maken

 

Waarom twee keer je categorieen opsommen overal? Zowel horizontaal als vertikaal. Zonder van de ruimte. Verwijder de vertikale en laat alleen ´fitting´ staan.

 

De plek die vrijkomt links kun je gebruiken voor achtergrondinformatie, verdieping, etc.

 

Het woordje ´home´ in je mnubalk mag weg. Je logo is daar immers voor

 

Verplaats je voordelen die nu onder je horizontale menubalk staan (gratis verzending, topkwaliteit etc.) naar je header en maak ze klikbaar naar een pagina met meer informatie. Nu staan ze als barriere tussen menu en producten

 

Geen lege productcategoriên svp. Zet overal producten in of zet ze tijdelijk offline

 

Als je links je categorien toch laat staan, klap dan de subcategorien in. Nu is het een lange lijst die niet uitnodigt tot lezen

 

Oh...onderaan nog een keer je categoriestructuur. da´s al drie keer op iedere pagina van je webshop.

 

Bij ´over ons´ meld je facebook en twitter. Link er dan ook naar :-)

Link naar reactie
  • 0

Heb niet gevraagd voor positieve feedbacks, ze kregen de kortingsbon voor een review.

Mijn persoonlijke mening is niet zo relevant, de perceptie van jouw (toekomstige) klanten wellicht wel. Mijn gevoel zegt me dat deze referenties eerder wantrouwen dan vertrouwen opleveren. Maar misschien ligt dat vooral aan mij....

 

Gekocht: Nee, Gestimuleerd: Ja, Illegaal: Nee.

Mijn persoonlijke mening : dit zijn gekochte reviews: jij hebt er voor betaald.

 

"Illegaal" - als in de zin van niet toegestaan of onwenselijk - is het voor zover mij bekend ook: een review waarvoor de schrijver een voordeel (geld, of een korting) heeft ontvangen moet als zodanig herkenbaar zijn.

 

Zie ook de aanbevelingen van de reclamecode social media:

 

Reclamecode Social Media

 

In deze reclamecode zijn een aantal zaken van belang.

De adverteerder is de partij die vraagt om voor hen reclame te maken.

De verspreider is de partij die werkelijk reclame maakt. Bijvoorbeeld de blogger die een review schrijft of een twitteraar die een product aanprijst.

Vervolgens is er nog de relevante relatie. Niet onbelangrijk, want deze relatie gaat erom of de adverteerder aan de verspreider gevraagd heeft om tegen betaling of ander voordeel reclame te verspreiden. Ander voordeel kan bijvoorbeeld zijn dat de verspreider een product heeft gekregen om er een review over te schrijven. Als iemand uit zichzelf reclame maakt, zonder daar enig voordeel bij te hebben, valt dit buiten de regels van de Reclamecode Social Media (RSM).

Het doet er overigens niet toe of de verspreider een ondernemer is of een bepaald commercieel belang heeft. Enig voordeel is voldoende.

 

Duidelijk herkenbare reclame

 

Heel belangrijk is dat de reclame duidelijk herkenbaar is én dat je er bij meldt dat je er enig voordeel door hebt verkregen. Dat eerste is niet nieuw, want dat staat ook al in de wet. De RSM is hier wel duidelijker en concreter over. De reclame moet als zodanig herkenbaar zijn en als de verspreider hier voordeel bij heeft moet dat ook vermeld worden.

 

 

 

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

moet

aanbevelingen

 

Los van of het handig is om een berg anonieme recensies vlak achter elkaar te hebben, laten we ook weer niet roomser dan de paus zijn. je mag best mensen wat extra stimuleren om een promotieactie te doen en hier een leuke beloning tegenover zetten. Zie bijvoorbeeld alle actief op Facebook, die zijn ook gewoon ter promotie, waarbij deelnemers kans maken op prijzen of korting krijgen.

Link naar reactie
  • 0
moet

Dat eerste is niet nieuw, want dat staat ook al in de wet

 

laten we ook weer niet roomser dan de paus zijn. je mag best mensen wat extra stimuleren om een promotieactie te doen en hier een leuke beloning tegenover zetten

You're missing my point here. Ik zeg niet dat dat niet mag, maar wel dat een betaalde review - ook volgens de wet - als zodanig herkenbaar moet zijn.

 

Ik stel voor om met z'n allen op dit gebied wat minder naief en indien nodig wél roomser dan de Paus te worden ;) Maar wellicht dat we verdere discussie daarover in een ander - apart - topic moeten voeren

 

Zoals wel vaker loopt NL en de EU op dit gebied weer hopeloos achter. In de VS is de wetgeving op dit gebied duidelijk, streng en veel strakker gehandhaafd.

 

PS: TS en zijn topic zijn overigens voor mij niet de aanleiding van deze discussie, eerder een extra stimulans. Diverse commerciële "ZZP belangenbehartigers" passen voor hun reviews een "Netwerk & Social media kortingskaart" toe, die ze bij iedere offerte meesturen:

 

2694.jpg

 

Ook leuk: de aanbieder biedt "voorbeelden" van een review aan :P

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb even gekeken op je site. Wat me opvalt is dat het keurmerk logo niet in verhouding is met het Wecycle logo. Kleine moeite om het aan te passen en straalt meer vertrouwen uit. Je review sterren aan de bovenkant van je homepage zijn niet klikbaar. Kan je hier geen link in plaatsen naar je reviews? Het lettertype van je menubalk is nogal klein. Ze vallen een beetje in het niets met je USP's. Wellicht kun je de USP's onder de slider plaatsen?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb even gekeken op je site. Wat me opvalt is dat het keurmerk logo niet in verhouding is met het Wecycle logo. Kleine moeite om het aan te passen en straalt meer vertrouwen uit. Je review sterren aan de bovenkant van je homepage zijn niet klikbaar. Kan je hier geen link in plaatsen naar je reviews? Het lettertype van je menubalk is nogal klein. Ze vallen een beetje in het niets met je USP's. Wellicht kun je de USP's onder de slider plaatsen?

 

Mee eens. Doordat je niet op de sterren kunt klikken, komt de score van 9.8 wat ongeloofwaardig over.

 

Verder vind ik het persoonlijk nogal irritant dat er onderaan het scherm direct een klantenservice chat opent, maar dat is persoonlijk en ik ben niet bekend met wat onderzoek op dat gebied heeft uitgewezen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 103 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.