• 0

Uitstellen rechtszaak

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zij claimen geld van mij te krijgen en ik claim geld van hun te krijgen.

 

Er is al een verlopige uitspraak. Waarbij over en weer wat dingen zijn toegekent en zijn afgewezen.

De tegenpartij wil ondanks advies van de rechter toch nog 2 getuigen horen. 1 was zijn dochter die bij de rechtszaak aanwezig was en de ander een werknemer.

 

De zaak is zo zwak als 1dags ijs, omdat de dochter bij de eerdere zitting aanwezig was en dus niet meer objectief kan antwoorden op de vragen van de rechter en de andere getuigen is een werknemer die volgens mij niet eens aanwezig was.

 

Geen idee hoe zo een zaak heet.

Link naar reactie
  • 0
Geen idee hoe zo een zaak heet.

Is dit toevallig nog steeds die zaak met de (oude)verhuurder uit 2013?

In Rotterdam noemen we zoiets een "drekzaak"...

 

Ik moet nog steeds de overstap maken naar een andere partij, maar heb nog niet de tijd gehad om me er in te verdiepen.

Ik zou dat nooit doen zolang je nog lopende zaken hebt. Het is ook maar de vraag of een andere verzekeraar je wel op normale condities wil accepteren gelet op de hoeveelheid claims. Maar zelfs dan nog: het gras is niet groener aan de andere kant. (en de meeste overige RB verzekeraars bieden o.a. geen automatische dekking voor incassorechtsbijstand)

 

De enige rechtsbijstandsverzekeraar die écht een betere performance had, is er mee opgehouden in Nederland:de tarieven waren gewoon te laag om kostendekkend te zijn.

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

DAS moet alle lopende zaken gewoon afhandelen.

 

Ik heb zelf al een aantal partijen gevonden. Het aantal aangebrachte zaken vinden ze niet erg, wel willen ze weten hoeveel er gewonnen zijn en wat uiteindelijk de uitkomst was.

 

Tot nu toe heeft DAS heel veel aan mij en mijn klanten verdient. Vooral delaatste zaak was voor hen de moeite waard. De advocaat gaf toen al aan dat dit kwam door mijn inzet en uithoudingsvermogen en dat ze zelf veel hadden laten liggen.

 

De huidige zaak betreft inderdaad nog steeds de zaak van de verhuurder. Voor hun inmiddels een erezaak, terwijl ik ze al zo vaak verschillende uitwegen geboden heb.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 139 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.