Is het mogelijk om je vermogen aan te merken als zakelijk bij een eerder ingediende aanslag?
Helaas was ik destijds nog niet goed op de hoogte waardoor ik een aantal fouten heb gemaakt.
Probeer deze nu allemaal te corrigeren (zowel positief als negatief).
Maar in 2012/2013 heb ik een aanzienlijk deel gespaard om in 2014 te investeren in mijn bedrijf. Was destijds ook al ingescheven bij de KvK. De investeringen kunnen ook makkelijk terug gevonden worden in mijn aangifte 2014.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Thomasss
Thomasss
Is het mogelijk om je vermogen aan te merken als zakelijk bij een eerder ingediende aanslag?
Helaas was ik destijds nog niet goed op de hoogte waardoor ik een aantal fouten heb gemaakt.
Probeer deze nu allemaal te corrigeren (zowel positief als negatief).
Maar in 2012/2013 heb ik een aanzienlijk deel gespaard om in 2014 te investeren in mijn bedrijf. Was destijds ook al ingescheven bij de KvK. De investeringen kunnen ook makkelijk terug gevonden worden in mijn aangifte 2014.
Kan ik dit nog corrigeren als zakelijk vermogen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48268-vermogen-aanmerken-als-zakelijk-met-terugwerkende-kracht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag