Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Deponeren jaarrekening

Geplaatst:

Eric Mailer

Ik wilde net mijn jaarrekening deponeren, maar de site van de KvK werkt niet goed. Je blijft maar in kringetjes draaien als je de "deponeren" links volgt. Nu herinnerde ik me dit probleem vaag van vorig jaar toen het ook lang duurde voordat ik de oplossing had. Ook nu ben ik lang bezig geweest voordat ik weer doorhad wat de bug in de KvK site was.

 

Ik geeft hier toch even de oplossing voor anderen die ongetwijfeld tegen het zelfde probleem kunnen aanlopen:

 

Als je eerst inlogt en dan probeert te deponeren, dan verwijst de site je steeds tussen twee pagina's zonder dat je op de echte deponeren pagina komt. Het deponeren werkt alleen als je in "uitgelogde toestand" met het deponeren begint. Gedurende deze procedure kom je vanzelf langs de inlogpagina.

 

Extra probleem is dat je niet kunt uitloggen als je ingelogd bent!!! Wat is dat voor onveilige toestand. Je moet gewoon wachten totdat de sessie verloopt en je door de site uitgelogd wordt. Het browservenster sluiten hielp ook om uitgelogd te geraken.

 

Echter, nu leidt de deponering naar een "niet bestaande' pagina en stopt de deponering met een "technische fout'.

 

Dus: niet eerst inloggen als je wilt deponeren. En niet vandaag doen want de KvK heeft het zaakje nog niet op orde.

Featured Replies

Geplaatst:

Christine

Ik doe het jaarverslag in een envelop, plak er twee postzegels op, en doe het in de brievenbus. Dat gaat sneller dan via de KvK site, blijkbaar.

Geplaatst:

Joost Rietveld

  • Moderator

Idd

 

Op papier via de post (tot en met boekjaar 2015): Kamer van Koophandel Team Deponeringen, Postbus 106, 3440 AC Woerden.

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

Eric Mailer

  • Auteur

We doen het al bijna 50 jaar per post, maar omdat aangekondigd was dat 2015 het laatste jaar was dat het nog per post kon, heb ik vorig jaar alvast geprobeerd om het digitaal te doen. Eigenlijk liep dat invullen heel vlot zodat ik het dit jaar maar weer digitaal wilde doen.

 

Als de technische problemen vanavond nog niet opgelost zijn, zal ik ook maar een enveloppe pakken en me niet verder ergeren aan slechte software. Dan mogen ze bij de KvK die data overtikken. ;D

Geplaatst:

Eric Mailer

  • Auteur

Blijkbaar wordt er toch op zaterdag gewerkt, want de storing van de ontbrekende webpagina was nu opgelost en de deponeringen zijn alsnog digitaal gebeurd.

 

Na deponeren van de eerste balans, kies ik afmelden en krijg de melding dat ik uitgelogd ben. Vervolgens wil ik deponeren voor de werkmaatschappij en het inlogscherm wordt overgeslagen en ik zit weer in het account van van de eerste deponering. De enige manier om echt uit te loggen is ook nu weer om de browser volledig te sluiten en opnieuw te openen.

 

Ik heb nog nooit zo'n slechte site gezien waar je niet gewoon kunt uitloggen via een menu. Zelfs de melding dat ik uitgelogd ben is onbetrouwbaar. De enige manier op uit te loggen is "de stekker er uit te trekken".

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.