• 0

Nieuwe service site maar hoe vindt je de juiste marketing mensen

Dag allemaal, om maar meteen in huis te vallen: ik ontwikkel op dit moment een website waarop klanten persoonlijke zaken kunnen regelen waar anders tal van sites en bedrijven voor nodig zijn. Nee, ik kan nog niet de site zelf vermelden. Daarvoor is het idee te nieuw.

De functionaliteit en design zijn beschreven en bijkans volledig operationeel. Dat was een aardige klus, vooral omdat het aardig wat techniek betreft.

De doelgroep is groot wat meteen een nadeel is. Iedereen vanaf 18 jaar en ouder die kan lezen en schrijven. Makkelijker kon het niet, maar het is wel een uitdaging op zich. Iedereen die zijn persoonlijke zaken binnen 1 omgeving wil regelen.

Goed tot zover het bekende terrein, nu het voor mij onbekende.

 

Welke personen of bedrijven zijn voor een startende onderneming als de mijne interessant? Maw betaalbaar maar wel met goede resultaten.

Er is een budget beschikbaar.

Het is sec een internet onderneming. Twitter - Facebook zijn omgevingen die nodig zijn.

Ik heb dit oa voorgelegd bij Tonny Loorbach. Maar kreeg het onthutsende antwoord dat mijn service site niet binnen hun doelgroep valt. Dus geen interesse.

 

Wie heeft ideeën bij welke personen of bedrijven ik het beste dit plan kan voorleggen en de site effectief in de markt kunnen zetten, zonder budgetten ala Wehkamp en kosjotten.

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 2

Het is niet echt te voorkomen op een forum.

Sommige mensen stellen een vraag maar willen het antwoord liever niet horen.

 

Voor mij maakt het niet zoveel uit. Ik vind het leuk om mijn hersens te gebruiken op elke ondernemersvraag die voorbij komt.

 

Dat de vragensteller soms allang is vertrokken is dan niet erg.

Gaan wij toch gewoon gezellig door. :)

 

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
  • 2

En zoals ik al zei:

 

En waar we vervolgens nooit meer wat van horen.

Niet dat ik het eens ben met het smart ass toontje van meneer, maar om na 2 dagen te zeggen dat iemand nooit meer iets laat horen vind ik ook weer wat.

 

En deel je na 2 weken nog steeds die mening :D? Maar zeg nou eens eerlijk, dit gebeurt toch elke keer bij dit soort topics? Het wordt haast echt voorspelbaar.

 

 

 

 

Het is een beetje kip-ei verhaal hier, je opmerking is om 19:03 gemaakt, de opening en eerste post van TS was om 18:07, je bent wel uitgegaan van aannames en dat je naderhand gelijk hebt gekregen, is dat omdat TS niet van plan is geweest ooit nog te reageren of is dat door bovenstaande input, daarbij versterkt door nog een opmerking.

 

Daar zullen we nooit meer achter komen.

 

HL is een laagdrempelig platform waarbij de deur vrijwel altijd openstaat. De ene persoon komt binnen, zuigt informatie op en verdwijnt weer, heeft ook niet het fatsoen te bedanken. Een ander komt binnen, verstrekt informatie, vraagt informatie en is een waardevolle aanvulling, of andere personen die nemen alleen informatie op en bedanken ervoor.

 

En dat maakt HL voor wat het is, een levendig platform, maar om nu binnen een uur al de conclusie te trekken dat een willekeurige nieuweling en TS uitsluitend een nemer is, en dat ook te benoemen, dat bevordert niet de sfeer op dit forum. :)

 

Beetje off-topic, maar het onderwerp was toch uit. ;)

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

En deel je na 2 weken nog steeds die mening :D? Maar zeg nou eens eerlijk, dit gebeurt toch elke keer bij dit soort topics? Het wordt haast echt voorspelbaar.

Maar het is niet voorspelbaar. En het gebeurt niet elke keer: het betreft een zeer kleine minderheid van het totaal aantal nieuwe topics en/of nieuwe leden

 

Het enige dat zeer voorspelbaar is, is dat het zijn altijd dezelfden zijn die achteraf - in een topic waar niet op wordt gereageerd - komen zeuren dat "dit elke keer gebeurt". Daar zit geen enkel leereffect in. De lurkers die toch niet meer willen reageren, lezen die reacties toch niet. Het werkt ook op geen enkele wijze preventief noch repressief. De negatieve sfeer schrikt eigenlijk alleen maar nieuwe leden af.

 

Dank Hans S. en Rick voor jullie reacties. Niet alleen van belang voor de overige leden maar ook voor de mods om dit soort genuanceerde reacties te lezen.

 

[Edit: aangepast]

 

 

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.