Geplaatst: 25 februari 200520 j XYZdotCLUB 765 berichten 8 Trofeeën 14 Reputatie Van 9 t/m 11 maart : Electronics & Automation in de Jaarbeurs in Utrecht
Geplaatst: 25 februari 200520 j Merkava 2.8k berichten 8 Trofeeën 127 Reputatie En deze is er ook nog: Automationbeurs 22 en 23 maart in Nieuwegein Ik ken de beurs niet maar ga er waarschijnlijk wel heen.
Geplaatst: 8 maart 200520 j Merkava 2.8k berichten 8 Trofeeën 127 Reputatie Op 25-2-2005 om 08:20, Little Monkey zei: Van 9 t/m 11 maart : Electronics & Automation in de Jaarbeurs in Utrecht Morgen ga ik hier mijn licht weer eens opsteken. Heb nog het één en ander aan meetapparatuur nodig. Gaan er nog meer HL'ers naar deze beurs ?
Geplaatst: 8 maart 200520 j Nils de Witte 7.8k berichten 8 Trofeeën 146 Reputatie Vergeet niet je T-shirt aan te trekken :D Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance
Geplaatst: 9 maart 200520 j Patrick de Boevere 153 berichten 8 Trofeeën 9 Reputatie Ik ga vrijdag even kijken. Een bakje doen bij een klant/leverancier die er staat en me wat orienteren op wat spulletjes en op zoek naar wat kansen. Hopelijk is de winnaar van de innovatie award er eentje van niveau. Dat meetsysteem in het verleden met die biljartbal, camera en insect vond ik een prijs-onwaardig. FHI beurzen zijn altijd places to be. Serenity systems design www.serenity.nl
Geplaatst: 9 maart 200520 j Merkava 2.8k berichten 8 Trofeeën 127 Reputatie Ben er vandaag geweest. Vond net als andere bezoekers de beurs wat tegenvallen. Het is in een kleine hal van de jaarbeurs met ongeveer 180 exposanten. Bij lange na niet zo groot als elektrotechniek of aandrijftechniek. Op de beurs staan vooral componenten leveranciers, printplaatfabrikanten, meet apparatuur (scopes, voedingen e.d.), en bedrijven die boards ontwerpen. Meer een electronica beurs(je) veel minder elektrotechniek. Als je puur in de electronica zit is het denk ik wel de moeite waard.
XYZdotCLUB
Van 9 t/m 11 maart : Electronics & Automation in de Jaarbeurs in Utrecht