• 0

Hoeveel krijg ik gefinancierd?

Ik wil gaan starten maar kom wat tekort (eetjes), hoeveel krijg ik ongeveer gefinancierd, wat is redelijk?

Waar is dit van afhankelijk, en hoe kan ik dit manipuleren?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

@legrandbleu: je eigen slogan is "Als het makkelijk was deed ik het zelf wel !!!"

 

met de vraag die je stelde maak je je het zelf wel erg gemakkelijk. als je serieus antwoord wil, zal je toch echt wat meer moeten vertellen op dit forum. we willen heus van dienst zijn, maar stel dan een serieuze en vooral onderbouwde vraag.

 

succes,

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

 

Ja dit was wat minimale info.

Ik ben 26, geen relatie (iem. intr.?), HBO-opleidinggeen schulden en een beetje eigen. Graag wil ik een productie lijn opzetten en en evt zelf ook distribueren dat vergt een enorme investering: pand, machines, grondstoffen enz.

Heb ik gezocht naar een vergelijkbaar bedrijf wat tekoop stond en daar vroegen ze E 550.000,= voor, Daar zou ik ook mee gesteld zijn.

Wat zou een geldschieter doen?

Ik heb nu nog gewoon een baan maar op gegeven moment moet je verder of stop je.

 

Dit afdoende Venture Capital?

Link naar reactie
  • 0

Heb je al een business plan geschreven (ik denk van niet)

 

En wat wil je eigenlijk produceren.En waarom wil je met alle geweld zelf produceren ?

Weet je wie je klanten zijn, en zitten die te wachten op jouw product, en waarom ?

Er zijn genoeg bedrijven die bijvoorbeeld een deel van je productie kunnen doen, dan doe je zelf alleen verkoop, om maar eens wat te noemen.

 

Geef nog een swat meer informatie zoals

Soort product, branche, markt enz.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben bezig aan een ondernemersplan, en ik wil zelf produceren omdat ik ditt veel goedkoper kan dan bij anderen in te kopen +/- 40pct. goedkoper.

Door dat gedeeltelijk door te rekenen aan mijn klanten kan ik goed concurreren met de rest. En verkoop heb ik ook aangedacht om erbij te doen maar dan moet ik er toch iem. anders bij hebben.

Link naar reactie
  • 0

ik heb nog steeds geen idee over welke branche we het hebben, maar ik kan het haast niet geloven, dat je 40% goedkoper kan produceren dan je concurrenten. verreken je niet! stel gerust hier vragen, we schieten wel op je plan.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Ik zeg dus niet dat ik goedkoper kan produceren dan mijn concurrenten.

 

Ik had het over dat ik +/-40pct goedkoper kan produceren dan bij een ander in te kopen, het gaat immers vaak over teveel schijven en iedereen moet eraan verdienen.

Als ik nu produceer en direct aan de datailhandel lever en er zelf evt een winkel op na hou voor particulieren kan ik deze 40pct. zeker halen.

Dan elimineer ik dus alle tussenhandel en "voorverkopers".

Link naar reactie
  • 0

zonder in details te treden, maar dit geld voor iedere producent:

 

"Als je produceert, kan je best goedkoper zijn dan als je het kant en klaar inkoopt. Vergeet je voorraadkosten, verpakking, transport en logistiek, verzekeringen, en vooral verkoopkosten niet?"

 

soms lijkt het zo simpel, maar er komt veel bij productie kijken.

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Ja maar als anderen het ook gaan doen ben je niet origineel meer in een al hele zwakke tijd, is dit wel slim dan?

Extra concurrentie zit toch niemand op te wachten?

En wat als het geen goed plan is?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 166 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.