Op dit moment ben ik bezig met het controleren van mijn administratie van de afgelopen jaren. Hierin zijn wat fouten gemaakt. Daarbij ben ik alles aan het overzetten in Exact Online vanuit Excel.
Denk hierbij aan fouten als:
- Verkeerde factuurdatums gebruikt
- Foutieve bedragen ingevoerd (Verschil tussen 100-200 euro)
- BTW berekening fout gegaan en over 1 maand geen BTW verrekend in 2012.
Resultaat is dat als ik alles nu correct invoer in Exact Online, dat er kleine verschillen ontstaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DannyvdM
DannyvdM
Op dit moment ben ik bezig met het controleren van mijn administratie van de afgelopen jaren. Hierin zijn wat fouten gemaakt. Daarbij ben ik alles aan het overzetten in Exact Online vanuit Excel.
Denk hierbij aan fouten als:
- Verkeerde factuurdatums gebruikt
- Foutieve bedragen ingevoerd (Verschil tussen 100-200 euro)
- BTW berekening fout gegaan en over 1 maand geen BTW verrekend in 2012.
Resultaat is dat als ik alles nu correct invoer in Exact Online, dat er kleine verschillen ontstaan.
Hoe kan ik dit beter aanpakken om te corrigeren?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50141-fouten-in-administratie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag