• 0

Feedback nieuwe website en Product filterfles

Omschrijving van je concept:

Hallo allemaal!

 

Momenteel ben ik bezig met het branden van een nieuw product en ik heb hierbij een webshop gemaakt. Dit is een glazen dubbelwandige fles met twee zeven om bijvoorbeeld thee of detox water tegen te houden.

 

Ik hoor graag van jullie wat jullie van de website vinden, welke pagina's jullie het mooiste vinden en hoe ik eventueel nog dingen kan verbeteren.

 

Hebben jullie ook nog tips om meer bezoekers op de website van PureandLiquid te krijgen?

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Zelf heb ik op dit moment de hele website gebouwd en volg ik regelmatig online marketing cursussen om zo veel mogelijk over het onderwerp te leren.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Wij willen ervoor zorgen dat Nederland iets gezonder en bewuster gaat leven.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

In Nederland zijn dit soort filterflessen eigenlijk alleen als plastic variant te krijgen. Hier komen vaak nog veel gifstoffen bij vrij en zijn slechter voor het milieu. Door glas te gebruiken kunnen er geen gifstoffen vrij komen uit de fles en willen wij bijdragen aan een beter milieu.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Mijn doel is om erachter te komen hoe ik het conversiepercentage te maximaliseren.

 

Dus hoe krijg ik bezoekers op de website van PureandLiquid en hoe zorg ik ervoor dat ze ook daadwerkelijk een product kopen?

 

[verandering: titel]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Goh, ik zie op je site eigenlijk maar amper iets terug van informatie over waarom ik zo'n bottl aan zou moeten schaffen.

 

Op je productpagina's staan mockups van de flessen, geen foto's? Bij je recepten zie ik ook geen foto's van die drankjes in jullie flessen, zou ik ook zeker wel even fixen.

 

Verkooppunten is een lege pagina? Waarom staat ie er dan al wel op? Als je er verkooppunten mee wil werven kun je dat er misschien vast op zetten?

 

p.s. er zijn volgens mij zat filterflessen te krijgen die niet perse van plastic zijn gemaakt. Daarbij komen er zeker niet zomaar flessen op de markt waar 'gifstoffen bij vrij komen', en al zeker niet uit de fles tijdens gebruik. Zou ik ook niet zomaar beweren op je site.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 1

Daarbij komen er zeker niet zomaar flessen op de markt waar 'gifstoffen bij vrij komen', en al zeker niet uit de fles tijdens gebruik. Zou ik ook niet zomaar beweren op je site.

Beide beweringen zijn echter 100% waar. BPA's komen vrij tijdens gebruik van plastic flessen (met name onder invloed van zonlicht) én het zijn hormoonverstorende gifstoffen. Zowel EFSA als NVWA controleren plastic flessen daarom op de maximaal toelaatbare migratiewaarden.

 

Hamvraag is echter: zijn die gifstoffen in de gemiddelde plastic fles ook echt schadelijk voor de gezondheid? Volgens ESFA en RIVM valt dat namelijk wel mee. Alleen voor baby's en kleine kinderen gelden extra lage grenswaarden.

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 1

Je site voelt nog niet als "af" met bijvoorbeeld onderaan "Load more" en nog redelijk wat Engels op andere pagina's.

 

Als ik met mijn muis op de slider ga staan, zie ik een handje als muiswijzer. Daarmee kan ik de bottls verschuiven over het scherm, maar de zin daarvan ontgaat mij. Links en rechts van die slider staan pijltjes, die de indruk geven dat er meer plaatjes zijn, maar bladeren lukt niet, als ik op zo'n pijltje ga staan verschijnt er alleen een kleinere versie van het standaard plaatje.

 

Op de contactpagina zou ik je KvK nummer vermelden. In je voorwaarden vind ik dat ook niet, daar staan nog puntjes op de plek waar het zou moeten staan.

 

Je pagina "Verzenden en betalen" is leeg, net als je FAQ pagina. In die FAQ zou ik wel iets willen lezen over die zeven (waarom twee?) en over de bamboo dop (trekt de vloeistof daar trouwens niet in en wat betekent dat als je regelmatig verschillende dranken wilt meenemen?).

 

Daarnaast vind ik je winkelwagentje bovenin erg klein, dat voelt niet echt uitnodigend. En ook hier weer Engels en ook in je afrekenproces. De verzendkosten vind ik erg hoog. En in de vermelde btw ben je vergeten de btw over die verzendkosten mee te nemen.

 

Hier en daar zie ik wat taaldingetjes (het is "een fles ... die" en niet "een fles ... dat"). En "Sorry, het lijkt erop dat er geen betaalmethoden beschikbaar zijn voor uw staat" ... ??

 

Verder zou personaliseren wellicht een aardig extra verkoopargument voor dit product kunnen zijn.

Link naar reactie
  • 0

Ik moet beginnen met de melding dat je website heel strak overkomt. Alleen komt het bij mij niet direct over als een webshop.. En het is ook niet binnen 2 seconden duidelijk wat je nou precies verkoopt. Ik denk dat je daardoor al veel potentiële klanten kan mislopen. Die regel Thee, Detox water Etc. zou ik veranderen. Daardoor kan het al veel duidelijker worden. Dat is namelijk de regel die je als eerst voor ogen krijgt. Maar niet omschrijft waar je website nou omdraait.

 

Verder zien je product foto's er echt strak uit, maar ze komen fake over. Als ik die foto's zie heb ik niet het idee dat het ook de producten zijn die ik daadwerkelijk zal ontvangen. Op de shop pagina zou ik wat meer omschrijvende teksten plaatsen. Nu kijg je alleen teksten te zien als je doorklikt.

 

En je website is redelijk traag.. kan aan mijn verbinding liggen maar anders moet je het geheel nog optimaliseren.

 

Deze punten vielen mij direct op..

 

Maar alsnog strakke site. Daarover mijn complimenten.

http://www.smartphone24.nl Reviews, Tests en Previews
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 234 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.