Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bimmer
Bimmer
Hallo.
Tot op heden heeft nog geen enkel verzekering maatschappij mij een een voorstel willen doen.
Het is wellicht een ingewikkelde situatie, ik zal het proberen uit te leggen zonder het daadwerkelijke product te onthullen op een openbaar forum.
Ik heb dus een eigen cosmetica product wat ik verkoop onder mijn eigen merk naam
Dit product verkoop ik "los", en in een "set" (verpakt met andere items).
Het cosmetisch product haal ik uit europa, dit bedrijf heeft de benodigde papieren zodat dit product op de markt verkocht mag worden.
Het product, hoe ik die verkoop, staat geregistreerd in het Cosmetic Product Notification Portal.
Alles is dus in orde.
En toch is er geen maatschappij die mij een verzekering kan aanbieden. Ze vertellen er overigens ook niet bij waarom.
Wellicht weet hier iemand wat meer over hoe je cosmetica producten voorziet van een productaansprakelijkheidsverzekering?
Bij voorbaat dank!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50731-productaansprakelijkheidsverzekering-tot-nu-toe-zonder-succes/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag