Momenteel een inschrijving bij de Kvk als eenmanszaak.
Omdat ik verschillende activiteiten wil doen om voldoende inkomsten te hebben geeft dit op het kvk uittreksel er slordig zicht. En ook bij mogelijk opdrachtgevers zal het niet veel vertrouwen geven.
Mij is nu de raad gegeven een Handelsmaatschappij in te schrijven om daar alles in onder te brengen. Zodat ik verschillende producten en diensten kan inbrengen.
Is die werkelijk een optie op een raad waar ik niets aan heb.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeffrey1993
Jeffrey1993
Momenteel een inschrijving bij de Kvk als eenmanszaak.
Omdat ik verschillende activiteiten wil doen om voldoende inkomsten te hebben geeft dit op het kvk uittreksel er slordig zicht. En ook bij mogelijk opdrachtgevers zal het niet veel vertrouwen geven.
Mij is nu de raad gegeven een Handelsmaatschappij in te schrijven om daar alles in onder te brengen. Zodat ik verschillende producten en diensten kan inbrengen.
Is die werkelijk een optie op een raad waar ik niets aan heb.
ik verneem het graag.
jeff
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50941-waarom-kiezen-voor-een-handelsmaatschappij-bij-kvk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag