Hallo, ik heb al enige jaren een aantal webshops. Ik heb verscheidene betaalopties waaronder paypal. Nu is het zo dat ik een order heb ontvangen welke betaald is met paypal, produkt opgestuurd en kwijt geraakt bij post.nl. Voordat ik daar uitsluitsel over kreeg van postnl was ik alweer zes weken verder. De klant had twee produkten besteld waarvan ik er nog één voorradig had, deze heb ik na bevestiging van post.nl dat de produkten daadwerkelijk kwijt waren wederom opgestuurd, die is ook aangekomen. Nu had mijn klant een claim neergelegd by paypal dat hij zijn geld terugwilde, omdat mijn klant de helft van zijn order had ontvangen ging hij akkoord met de helft van het bedrag, wat allemaal correct was. Daar gaf ik akkoord op en poef, nu zag ik dat dat bedrag twee keer was afgeschreven. Ik paypal bellen met mijn verhaal en daar zeggen ze dat ik twee keer op dat knopje heb gedrukt, wat dus echt niet het geval is, ze zeggen dat er teveel tijd tussenzat, deze ene keer zeggen ze zeven en de andere keer tien seconden. Anyway als mijn klant dus niet zo vriendelijk is om mijn bedrag nu terug te storten ben ik het gewoon kwijt vlgs paypal. Ik vind dat echt belachelijk, mijn klant is namelijk onbereikbaar vanaf dat moment. Paypal is mijn inziens alleen gericht op kopers en laat de verkoper naar mijn idee volledig in de steek. Wat zouden jullie als vervolgstappen ondernemen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JeeKay
JeeKay
Hallo, ik heb al enige jaren een aantal webshops. Ik heb verscheidene betaalopties waaronder paypal. Nu is het zo dat ik een order heb ontvangen welke betaald is met paypal, produkt opgestuurd en kwijt geraakt bij post.nl. Voordat ik daar uitsluitsel over kreeg van postnl was ik alweer zes weken verder. De klant had twee produkten besteld waarvan ik er nog één voorradig had, deze heb ik na bevestiging van post.nl dat de produkten daadwerkelijk kwijt waren wederom opgestuurd, die is ook aangekomen. Nu had mijn klant een claim neergelegd by paypal dat hij zijn geld terugwilde, omdat mijn klant de helft van zijn order had ontvangen ging hij akkoord met de helft van het bedrag, wat allemaal correct was. Daar gaf ik akkoord op en poef, nu zag ik dat dat bedrag twee keer was afgeschreven. Ik paypal bellen met mijn verhaal en daar zeggen ze dat ik twee keer op dat knopje heb gedrukt, wat dus echt niet het geval is, ze zeggen dat er teveel tijd tussenzat, deze ene keer zeggen ze zeven en de andere keer tien seconden. Anyway als mijn klant dus niet zo vriendelijk is om mijn bedrag nu terug te storten ben ik het gewoon kwijt vlgs paypal. Ik vind dat echt belachelijk, mijn klant is namelijk onbereikbaar vanaf dat moment. Paypal is mijn inziens alleen gericht op kopers en laat de verkoper naar mijn idee volledig in de steek. Wat zouden jullie als vervolgstappen ondernemen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51079-paypal-bug/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag