• 0

Website en LinkedIn-knop...

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0
2) Hoe krijg ik de LinkedIn-knop geïnstalleerd? Wil me maar niet lukken...

Hetzelfde als de Tweeten-knop?

 

Ik zie dat je een WordPress-site gebruikt. Hier bestaan heel veel plugins voor waarmee je dit soort functionaliteit automatisch kunt toevoegen. Zelf gebruik ik op een site de JetPack-plugin hiervoor - een beetje overkill als je alleen social media buttons wil hebben. Voor een klant heb ik de lichtgewicht plugin Social Share Button Adder gebruikt.

 

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Margaret,

 

Op zich ziet je site er wel lekker fris uit. Misschien een beetje teveel wit waardoor het wat saai wordt, maar die gekleurde balk maakt veel goed ;) Je moet wel even die rode stoel weghalen, die zorgt er namelijk voor dat tekst niet meer leesbaar is (zeker op kleinere schermen).

 

Dan even over de indeling: je hebt nu je blog op de homepage staan, maar je moet je altijd afvragen waarvoor mensen naar je website komen. Is dat voor je blog of is dat omdat ze willen weten wat jij hen te bieden hebt?

 

Ik denk dat laatste, en daarom kun je de homepage beter gebruiken om een indruk te geven van jouw bedrijf en mogelijkheden. Dus wat kun jij voor mensen betekenen, je tarieven, een paar projecten uit je portfolio enzovoorts. Daaronder kun je eventueel alsnog de laatste paar blogartikelen tonen.

 

Ook je menu zou ik even kritisch bekijken. Onder een kopje "wat ik doe" verwacht ik eigenlijk de tekst die staat bij "hoe ik werk", niet het portfolio. Noem dat dan gewoon "portfolio", of zet de foto's bij de referenties zodat er ook een beeld bij de teksten is. En aangezien je de tarieven toch al zo duidelijk op je site hebt staan, zet die dan ook gewoon onder een kopje "prijzen" of "tarieven".

 

Een goede menu indeling zou wat mij betreft zijn: home - mogelijkheden en tarieven - portfolio - over mij - nieuws - contact.

 

"Mogelijkheden en tarieven" zou dan de nieuwe naam zijn voor "hoe werk ik", en onder "portfolio" kun je "wat ik doe" en "referenties" combineren. De items "links" en "algemene voorwaarden" zou in de footer zetten, niet in het hoofdmenu.

 

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

In bovenstaande post van Bob worden goede punten benoemd, waar ik me bij aansluit

 

Verder komt de pagina met links erg onrustig op mij over (door de combinatie van lange links en kleurrijke afbeeldingen). Daarbij vraag ik me af wat de meerwaarde er van is.

 

Op je homepage is het belangrijk om te vermelden waarom iemand voor jou zou moeten kiezen: welk probleem los je op en waarom doe jij dit beter/ anders dan concurrenten?

 

 

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 171 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.