• 0

Concept voor betaalbare apps

Omschrijving van je concept:

Veel (kleine)ondernemers hebben geen ingewikkelde wensen als het gaat om het hebben van een eigen BedrijfsApp. Tijdens onze gesprekken met ondernemers vernemen wij dat men een app vaak wil inzetten als een marketinginstrument waarbij een app een soort afspiegeling is van hun website. Door naar deze behoeftes te hebben geluisterd hebben wij van imedialab.nl een nieuw en uniek concept gelanceerd waarbij bedrijven al een eigen app in de app stores kunnen hebben voor slechts €49,95 per maand zonder verplichtingen of bijkomende kosten.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Enorm gekeken en geluisterd naar de markt en ondernemers. We weten allemaal dat een app de toekomst is en steeds meer Nederlandser gebruik maken van een app, we willen dit zelf ook maar voorheen was dit een te grote investering. Nu hebben wij het betaalbaar voor iedereen gemaakt.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Wij willen via heelhollandappt.nl een betaalbare apps bieden voor ieder bedrijf. Dit omdat het hebben van een app steeds belangrijker wordt voor je onderneming. Met aan app is de kans veel groter dat je een vaste bezoeker vaker terug ziet, ook kun je via een app meer interactie met je klanten voeren.

 

Onze uitdaging was om via basismodules makkelijk een app samen te kunnen stellen die de klant vervolgens via een eenvoudige management systeems zelf helemaal kan voorzien van informatie, foto's en videos. Tevens wilde wij dat de app te downloaden is in zowel de Apple en Android store alsmede de windows store. Dit is gelukt en het resultaat is dat wij nu aan iedere ondernemer en ook een particulier die zijn hobby wil tonen, een app kunnen leveren voor slechts €49,95 per maand zonder ontwikkeling en of opstartkosten. Daarbij is de app ook nog eens per maand opzegbaar, gewoon transparant en simpel zonder kleine lettertjes of ingewikkelde overeenkomsten.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Bestaande bedrijven welke apps leveren vragen honderden euro's aan ontwikkelingskosten en/of opstartkosten. Daarnaast worden er vaak ook nog kosten in rekening gebracht om de app aan te bieden bij de app stores. Bij ons zit dit allemaal inbegrepen bij de prijs van €49,95

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik ben benieuwd wat jullie van ons concept vinden en van de website, is dit duidelijk, wordt er voldoende informatie gegeven over wat je met de app kan doen, prijs etc. Ook ben ik benieuwd wat jullie in het algemeen van de website vinden.

 

De website kun je vinden via www.heelhollandappt.nl

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Allereerst duurt het bij mij erg lang voordat je website geladen is. Vervolgens valt het plaatje onderaan gedeeltelijk buiten beeld en zie ik verder niets, geen menu en geen visuele uitnodiging om naar onderen te scrollen.

 

Als ik dat uiteindelijk toch maar doe, vind ik het lezen van tekst in dit lettertype over de volle breedte van mijn scherm niet echt plezierig. In die tekst kom ik ook aardig wat tik-, taal- en interpunctiefouten tegen, dat staat slordig, net zoals de "Ga hiervoor naar onze website" tekst die door de tekst erboven loopt.

 

Verder ben je wat mij betreft te anoniem op deze website. Geen naam, geen adres, geen telefoonnummer, geen KvK nummer. Hoe groot ben je, welke expertise heb je in huis? En ik ben ook benieuwd naar de app voor je eigen bedrijf, die je naar ik aanneem al gemaakt hebt om als showcase te gebruiken?

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Johan,

 

Bedankt voor je duidelijke reactie, ik zal de teksten nog eens goed nalopen op de website en hier verbeteringen aanbrengen.

 

Verder had ik idd mijn profiel nog niet bijgewerkt, dit is nu ook gebeurd. App voor onze eigen bedrijf is idd al gemaakt en te dowloaden door in de app store te zoeken op imedialab, hij moet nog wel flink verbeterd worden, hier ben ik nu ook druk mee bezig.

 

Mijn kvk nummer is 01162639.

 

Het zijn professionele apps die wij bouwen met standaard modules, uiteraard leveren wij ook maatwerk welke weer te zien is op onze website www.imedialab.nl

 

Nogmaals enorm bedankt voor je nuttige bijdrage!!

Link naar reactie
  • 0

Ligt het aan mij of is er geen enkele mogelijkheid om zo'n app bij je te 'bestellen' of te beginnen met de bouw ervan? Ik heb gescrolled en gezocht maar ik kan niks 'klikbaars' vinden waarmee ik aan de slag kan met die app, toch?

 

Kijk eens naar een site als die van http://www.appmachine.com/nl/, die volgens mij qua dienst redelijk vergelijkbaar is.

 

Ik kan daar veel meer gestructureerd informatie vinden over hoe het werkt, en er is een 'start gratis met bouwen' knop waar mensen volgens mij gemakkelijk op 'durven' te klikken.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 178 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.