Ik heb een leuk idee voor een applicatie. Nu heb ik iemand gevonden die dit kan ontwikkelen op basis van winstdeling (mits hij geïnteresseerd is in het idee uiteraard).
Nu heb ik een geheimhoudingsverklaring gestuurd, maar de betreffende persoon weigert dit te ondertekenen. Ik kan dit ook wel begrijpen, aangezien de persoon nog vrijwel niks af weet van het idee zelf.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
marqos
marqos
Beste forumleden,
Ik heb een leuk idee voor een applicatie. Nu heb ik iemand gevonden die dit kan ontwikkelen op basis van winstdeling (mits hij geïnteresseerd is in het idee uiteraard).
Nu heb ik een geheimhoudingsverklaring gestuurd, maar de betreffende persoon weigert dit te ondertekenen. Ik kan dit ook wel begrijpen, aangezien de persoon nog vrijwel niks af weet van het idee zelf.
Hoe kan ik dit op een goede manier oplossen?
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes,
Mrk
mod-edit: typo aangepast in titel
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51421-geheimhoudingsverklaring-nieuwe-applicatie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag